مهاجم منچستریونایتد در رادار ۴ باشگاه در سری آ

چهار باشگاه در سری آ علاقه‌مند به جذب آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد هستند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز و به نقل از ساکرنت، آنتونی مارسیال از زمان پیوستنش به یونایتد از موناکو فرانسه در سال ۲۰۱۵ نتوانسته است انتظارها را برآورده کند. با توجه به این که قرارداد این مهاجم در پایان فصل به پایان می‌رسد، ظاهراً یونایتد مشتاق است او را در پنجره نقل و انتقالات ژانویه بفروشد. مارسیال با حضورش در اولدترافورد گران‌ترین بازیکن نوجوان جهان شد. دستمزد ۳۶ میلیون پوندی او را به سومین خرید گران‌قیمت وقت یونایتد پس از آنخل دی ماریا و خوان ماتا تبدیل کرد ولی این بازیکن نتوانسته چندان خوب ظاهر شود.

بیشتر بخوانید:

منچستر و دورتموند بر سر بازگشت سانچو توافق کردند

گفته می شود اینتر و یوونتوس در صف خرید او هستند و رم و میلان نیز این بازیکن ۲۹ ساله را زیر نظر دارند و برای جذب او رقابت خواهند کرد.

ESPN روز جمعه گزارش داد که مارسیال قرار است با تیم پزشکی منچستریونایتد در مورد جراحی صحبت کند. اگر مارسیال بخواهد جراحی شود، احتمال رفتنش در زمستان بسیار کم خواهد بود و باید او را اولین خروجی یونایتد در تابستان قلمداد کرد.

این مهاجم فرانسوی در بیش‌تر دوران حضورش در منچستریونایتد مصدوم بوده و کم‌تر برای تیمش به میدان رفته است.

منچستریونایتد در دیدار بعدی در جام حذفی باید روز ۸ بهمن در دور چهارم رقابت های جام حذفی انگلیس به دیدار نیوپورت کانتری برود و در ادامه در لیگ برتر روز ۱۲ بهمن در خانه ولورهمپتون بازی خواهد داشت.

منچستریونایتد در حال حاضر در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1216415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =