ستاره مازاد منچستریونایتد در رادار بارسلونا

بارسلونا به دلیل مشکلات مالی باید به دنبال بازیکنان رایگان باشد و در حال حاضر ستاره سابق منچستریونایتد را زیر نظر گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بارسلونا به دلیل مشکلات مالی همچنان قادر به جذب بازیکنی نیست. فروش بخشی از استودیوی بارسا هنوز نهایی نشده و در صورت انجام نشدن این معامله کاتالان‌ها نمی‌توانند پولی برای خرید بازیکن جدید خرج کنند، علیرغم اینکه ژاوی هرناندس سرمربی تیم به شدت خواستار یک هافبک جدید است.

بیشتر بخوانید:

امباپه به بارسلونا می‌رود!

در حال حاضر فقط می‌توان دنبال گزینه‌های رایگان بود و احتمالا توجه بارسلونا به این سمت جلب خواهد شد. گزینه قابل توجهی که مطرح شده جسی لینگارد است که پس از ترک ناتینگهام فارست در پایان فصل گذشته بدون باشگاه مانده است. این ملی‌پوش انگلیسی اخیرا خود را به بلوگرانا پیشنهاد داده و به گفته موندو دپورتیوو، مسئولان باشگاه این انتقال احتمالی را در نظر دارند.

در این گزارش آمده که بارسلونا می‌تواند بدون هیچ مشکلی لینگارد را به خدمت بگیرد زیرا دستمزد او نسبتاً پایین است. با این حال، به جرات می‌توان گفت که او با مشخصات مورد نیاز بارسلونا (هافبک دفاعی) مطابقت ندارد و به سطح گزینه‌های موجود ژاوی که شامل پدری، ایلکای گوندوغان و فرنکی دی‌یونگ می‌شود، نزدیک نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1216126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =