دانشگاه آزاداسلامی بودجه‌ای از دولت برای اردوهای راهیان نور نمی‌گیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد بودجه‌ای برای اعزام راهیان نور از دولت نمی‌گیرد و بر اساس آرمان‌های انقلاب، از این اردوها حمایت می‌کند.

دکتر محمد مهدی طهرانچی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره بازه زمانی اردوهای راهیان نور در این دانشگاه اظهار کرد: اردوهای راهیان نور از ۲ بهمن ماه آغاز شده و تا ۳۰ بهن ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از حضور دانشجویان در اردوهای راهیان نور و پیشرفت

رئیس دانشگاه آزاداسلامی درباره بودجه مورد نیاز برای برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد: ما تلاش داریم تا هزینه‌های لازم برای این اردوها را تامین کنیم و امیدواریم مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برخی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سال گذشته برای اعزام اردوهای راهیان نور کمبود بودجه داشتند، آیا این مشکل امسال نیز وجود دارد یا خیر، گفت: برخی از واحدهای دانشگاه آزاداسلامی سال گذشته مشکلات مالی داشتند؛ اما ستاد مرکزی این دانشگاه تلاش دارد تا این مشکلات را حل کرده و امسال مشکل بودجه مطرح نباشد.

دکتر طهرانچی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی بودجه‌ای برای اعزام گروه‌های راهیان نور از دولت دریافت نمی‌کند و براساس آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب از این اردوها حمایت می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد سال گذشته در مجموع دانشگاه‌های سراسر کشور به عنوان دانشگاه برگزیده در اعزام راهیان نور انتخاب شد و از آن تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1216940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =