کلوپ در پایان فصل لیورپول را ترک می‌کند

کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول در پایان فصل از این تیم انگلیسی جدا می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یورگن کلوپ که در فصل 20-2019 لیورپول را پس از 30 سال به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رساند، در پایان فصل جاری به حضور 9 ساله‌اش در تیم لیورپول پایان خواهد داد. این مربی آلمانی که در سال 2015 هدایت سرخپوشان مرسی‌ساید را برعهده گرفت، در این سال‌های لیورپول را به روزهای اوج خود بازگرداند و هفت قهرمانی از جمله یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس برای این باشگاه و هوادارانش به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت محمد صلاح به لیورپول

کلوپ که این تصمیمش را به اطلاع مدیران باشگاه رسانده، در این خصوص به سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت: می‌توانم درک کنم که در این لحظه، وقتی برای اولین بار این تصمیم را می‌شنوید، برای بسیاری از مردم شوکه‌کننده است اما بدیهی است که می‌توانم آن را توضیح دهم یا حداقل سعی کنم آن را توضیح دهم. من مطلقاً همه چیز این باشگاه را دوست دارم، همه چیز را در مورد شهر لیورپول دوست دارم، همه چیز هواداران‌مان را دوست دارم، من عاشق این تیم هستم، من عاشق کادرفنی‌ام هستم. من همه چیز این باشگاه را دوست دارم اما اینکه همچنان این تصمیم را می‌گیرم به شما نشان می‌دهد که متقاعد شده‌ام که این تصمیمی است که باید بگیرم.

سرمربی آلمانی لیورپول تصریح کرد: من الان مشکلی ندارم، بدیهی است که از قبل می‌دانستم که باید در مقطعی این تصمیم را اعلام کنم اما در حال حاضر کاملاً حالم خوب است. می‌دانم که نمی‌توانم این کار را دوباره انجام دهم. بعد از سال‌هایی که با هم بودیم و بعد از تمام مدتی که با هم گذراندیم و بعد از همه چیزهایی که با هم گذراندیم، احترام به شما بیشتر شد، عشق به شما بیشتر شد و کمترین چیزی که به شما مدیونم حقیقت ماجراست است و حقیقت همین است.

وی افزود: قبلاً در ماه نوامبر تصمیمم را به باشگاه گفته بودم. برای من فوق‌العاده مهم بود که بتوانم به بازگشت این تیم به مسیر اصلی‌اش کمک کنم. این تمام چیزی بود که به آن فکر می‌کردم. وقتی خیلی زود متوجه شدم که این اتفاق افتاد و ما تیم واقعاً خوبی با پتانسیل عظیم و گروه سنی فوق‌العاده داریم، و پس از همه اینها می‌توانستم دوباره به خودم فکر کنم و نتیجه این تصمیم شد. این چیزی نیست که من می‌خواهم انجام دهم، این چیزی است که فکر می کنم صد درصد درست است.

کلوپ 56 ساله که قرارداد فعلی‌اش با لیورپول تا سال 2026 اعتبار دارد، تاکنون در 466 بازی از رقابت‌های مختلف هدایت این تیم را برعهده داشته و آمار 283 برد، 105 تساوی و 78 باخت را از خود برجای گذاشته است.

لیورپول در حال حاضر با 48 امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس است و منچسترسیتی که یک بازی کمتر انجام داده با 43 امتیاز در تعقیب این تیم است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1217385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =