قدرت انقلاب اسلامی برگرفته از مردم است، نه تجهیزات نظامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: جبهه مقاومت در یمن، سوریه و لبنان حاصل انقلاب اسلامی است که با اتکا به خداوند به پیروزی خواهد رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا دهقانی اشکذری در همایش پیاده‌روی که به مناسبت دهه فجر با حضور مهدی تقوایی مشاور عالی استاندار، علیرضا فاخرزاده مشاور استاندار در امور دانشگاهیان، مسئولان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد اعلام کرد: دشمن تلاش دارد در اندیشه جوان‌ها ضرورت وجود انقلاب اسلامی را تشکیک کند، این در شرایطی است که آمار منابع خارجی بیانگر رشد ارزشمندی است که قابل مقایسه با دیگر کشورها نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد افزود: در گام دوم انقلاب که مورد عنایت ویژه مقام معظم رهبری است، بخشی به توفیقات انقلاب، هدف و رسالت آن و بخش دیگر به نقاط ضعف نظام اشاره دارد. بزرگ‌ترین چالش کشور، اقتصاد است که موضوعات دیگر را تحت شعاع قرار داده است.

وی جبهه مقاومت در یمن، سوریه و لبنان را حاصل انقلاب اسلامی دانست و اذعان کرد: انقلاب اسلامی با حمایت از مردم مظلوم غزه در برابر آمریکا و همه کشورها ایستادو جنگ بین اسلام و کفر را رقم زد که با اتکال به خدواند به پیروزی خواهد رسید.

محمدرضا دهقانی اشکذری قدرت کشورمان در منطقه را حاصل اتحاد و همدلی آحاد افراد کشور و پیروی از ولایت فقیه ذکر کرد و متذکر شد: انقلاب برگرفته از تک تک مردم کشور است، مردمی که انقلاب کردند و ۴۰ سال پای انقلاب ایستادند و فرزندان خود را فدا کردند، اگر این‌ مردم از انقلاب دور شوند شکست نظام را در پی دارد که چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

در پایان با حضور ریاست واحد یزد، مسئولان استان و دانشگاه به افراد شرکت کننده در این پیاده‌روی به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1218610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =