مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش تمدید شد

مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش و پرورش تا ساعت ۲۴ فردا (پانزدهم بهمن) تمدید شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در حالی که پیش از این اعلام شده بود که امروز (چهاردهم بهمن ماه) آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ است، اما با صدور اطلاعیه اصلاحی جدیدی این زمان تمدید و مهلت نام نویسی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ساعت ۲۴ فردا پانزدهم بهمن ماه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

ثبت‌نام آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ آموزش و پرورش از روز دوشنبه

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه مشاغل آموزگاری، دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در تاریخ نهم بهمن و اطلاعیه اصلاحی دیگر به تاریخ یازدهم بهمن امسال، ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور از سوی وزارت آموزش و پرورش، به اطلاع متقاضیان می‌رساند با توجه به اصلاحات اعلام شده در دو مرحله، مهلت ثبت نام تا روز یکشنبه پانزدهم بهمن ۱۴۰۲ تمدید می‌شود.

داوطلبان می‌توانند تا تاریخ ذکر شده با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحیه‌های اول و دوم, برای ثبت‌نام اقدام کنند.

ضمناً با توجه به اصلاحیه‌های اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود؛ بر این اساس آن دسته از متقاضیانی که قبلاً در این آزمون ثبت نام کردند و یا تا پایان روز یکشنبه (پانزدهم بهمن) نسبت به ثبت نام اقدام می‌کنند، می‌توانند در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات خود تا روز دوشنبه (شانزدهم بهمن) اقدام کنند.

لازم به ذکر است مهلت ثبت نام اعلام شده که پانزدهم بهمن ۱۴۰۲ است، به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1218660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =