سردار سلیمانی: تنها راه پیروزی در مقابل تمدن غرب‌، نهادینه شدن فرهنگ جهادی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تنها راه حل مشکلات و پیروزی در مقابل تمدن غرب‌، نهادینه شدن فرهنگ جهادی است. شما اثبات کرده اید که با کمترین هزینه ها بزرگترین کارها را می‌شود انجام داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در پنجمین اختتامیه جشنواره ملی جهادگران گفت: یکی از پیامدهای مهم انقلاب اسلامی ایجاد تحول بزرگ در مسیر تاریخ بشری بود، اگر به این نکته خوب دقت شود و به درستی تبیین شود می تواند باعث امیدواری ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان شود.

بیشتر بخوانید:

سردار سلیمانی: ایجاد رونق اقتصادی جزو مطالبات مردم از دولت است

سردار سلیمانی تاکید کرد: انقلاب اسلامی یک نقطه تحولی است که آمده پیوند انسان با خداوند متعال را برقرار کند و این اتفاق مهم و بزرگ دستاوردهای دیگری هم داشته است.

وی افزود: اولین دستاورد انقلاب اسلامی ساقط کردن حکومت سلطنتی موروثی بود یعنی در ایران قبل از انقلاب اسلامی ای پدر به پسر حکومت می رسد. رژیم پوسیده پهلوی هم توسط انگلیسی ها سر کار آمد، وقتی مهره انگلیسی روی کار می آید در مقابل ملت خودش لشکر کشی می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: قبل از انقلاب اسلامی ملت ایران در مقابل اشغالگران تنها گذاشته شد و مسیر استعمار انگلیس طی شد. کشور اشغال شد و حتی یک گلوله مقابل اشغالگران شلیک نشد. ۵ سال ایران در ردوران محمد رضا پهلوی اشغال شد و حتی یک مصاحبه هم در مذمت اشغال ایران انجام نداد.

وی افزود: اگر جمهوری اسلامی تنها به ساقط کردن چنین نظام و رژیمی افتخار کند، افتخار بزرگی است. دستاورد بزرگ دیگر استقرار نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظام مردم سالاری دینی جدید است.

سردار سلیمانی تاکید کرد: دستاورد خارجی انقلاب اسلامی تغییر مفهوم و ماهیت قدرت نرم در دنیا است. آن ها قاعده سختی که گذاشتند این بود که هر کس با ما مخالفت کند آن را از روی زمین محو می کنیم. جمهوری اسلامی قدرت نرم و سخت در دنیا را تغییر داد و هندسه قدرت را در دنیا تغییر داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جمهوری اسلامی الگوی جدید است و این الگو و نسخه برگرفته از غرب نیست و نسخه خاص خود جمهوری اسلامی است. این قاعده هم توسط شما جهادگران نهادینه شد و غیر از مسیری که شما پیش گرفته آید انجام نمی‌شد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: تنها راه حل مشکلات و پیروزی در مقابل تمدن غرب‌، نهادینه شدن فرهنگ جهادی است. شما اثبات کرده اید که با کمترین هزینه ها بزرگترین کارها را می‌شود انجام داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در آستانه انتخابات قرار داریم، ۱۱ اسفند روزی است که مردم باید قدرت نرم تولید کنند و حرکت انقلاب اسلامی را شتاب دهند.

سردار سلیمانی با بیان که آمریکایی‌ها هنوز نان بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی را می‌خورند، گفت: آمریکایی ها در جنگ جهانی دوم وقتی خواستند قدرت سخت را به رخ جهانیان بشکند پس از تسلیم شدن ژاپنی ها، هیروشیما و ناکازاکی را بمباران اتمی کردند. آمریکایی ها یک قائده ای را در دنیا بنا نهادند به این معنی که هر کسی با آنها طرف شود نسل آنها را از روی زمین بر می دارند

افزود: این قدرت سختی بود تمدن غرب پایه ریزی کرده بود که انقلاب اسلامی آمد این قائده را زیر و رو کرد، قدرت نرم و غلبه خون بر شمشیر را بنیان نهاد.

سلیمانی تاکید کرد: تغییر ماهیت قدرت در جهان توسط انقلاب اسلامی رقم خورد؛ این اتفاق خیلی بزرگی بود. تغییر هندسه قدرت توسط انقلاب اسلامی در سطح جهان آغاز شد.

پایان پیام/

کد خبر: 1218723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =