شهادت یکی دیگر از ماموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت سرهنگ "علی محمدی" یکی دیگر از ماموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار ناصر فرشید، از شهادت یکی دیگر از ماموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خبر داد و اظهار داشت: سرهنگ علی محمدی صبح امروز پس از چندین هفته بستری در بیمارستان به خیل شهدا پیوست.

بیشتر بخوانید:

انگیزه‌های ضارب پنج سرباز ارتش در کرمان چه بود؟

وی با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار یکی دیگر از ماموران جان برکف یگان امداد مجموعه انتظامی استان کرمان و از جمله افراد مصدوم شده در جریان حادثه تروریستی گلزار شهدا بود، گفت: سرهنگ علی محمدی چندین هفته بستری در بیمارستان بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه در این انفجار تروریستی در ابتدا سه تن از نیروهای انتظامی استان کرمان به شهادت رسیدند، افزود: سرهنگ دوم مهدی علوی، ستوان یکم رضا مداح و ستوان یکم محمدپورشیخعلی از شهیدان این حادثه تروریستی بودند که در نیروی انتظامی و تامین امنیت فعالیت داشتند.

وی با اشاره به اینکه سرهنگ‌ محمدعلی ضیاءالدینی یکی دیگر از شهدای انتظامی استان کرمان در این انفجار تروریستی بود، گفت: این شهید بزرگوار به دلیل اصابت ترکش مجروح و در آی سی یو بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری شده بود که با تایید مرگ مغزی وی اعضای بدن این شهید به بیماران نیازمند اهدا شد.

فرشید با بیان اینکه با شهادت سرهنگ علی محمدی یکی دیگر از ماموران انتظامی استان کرمان تعداد شهدای انتظامی استان کرمان در این انفجار تروریستی به پنج نفر رسید، بیان کرد: در حال حاضر هیچ مصدوم دیگری از این انفجار از مجموعه انتظامی در بیمارستان بستری نیست.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این همرزم عزیزمان اهل شهر کرمان و از نیروهای پر تلاش یگان امداد بود که ضمن تبریک و تسلیت شهادت وی به خانواده عزیز و دیگر همرزمان مجموعه انتظامی زمان و مکان تشییع و خاکسپاری اش اعلام خواهد شد.

شهید محمدی ساکن کرمان و دارای سه فرزند دختر و یک فرزند پسر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =