زارعت کیش:

تشکیل ستاد انتخابات در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات

اولویت صدور مجوز با مناظرات و تریبون آزاد است
تشکیل ستاد انتخابات در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات از تشکیل ستاد ویژه انتخابات در این واحد با هدف ایجاد شور و نشاط سیاسی خبر داد.

یعقوب زارعت کیش معاون فرهنگی دانشگاه علوم و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از تشکیل ستاد انتخاباتی در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: این ستاد دانشگاهی-انتخاباتی با هدف افزایش مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکل شده است.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه پای آزادی بیان دانشجویان ایستاده است/ ورود فتنه‌گران به برنامه‌های انتخاباتی ممنوع!

وی ادامه داد: اعضای این ستاد انتخاباتی شامل بسیج اساتید و دانشجویی، کارکنان انجمن های علمی، تشکل‌های دانشجویی و کانون‌ها است.

زارعت کیش با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی با هدف حضور پر شور دانشجویان و دانشگاهیان در انتخابت، طراحی شده و در حال برگزاری است، گفت: کرسی‌های آزاداندیشی، مناظرات انتخاباتی، تریبون آزاد دانشجویی، سخنرانی‌های انتخاباتی، دعوت از سیاسیون برای تبیین اهمیت و ضرورت انتخابات، در دستور کار ستاد انتخابات واحد علوم و تحقیقات قرار دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات با تاکید بر اینکه دانشگاه باید سهم خود را در انتخابات پیش‌رو ایفا کند، گفت: در ابتدا باید نقش و وظیفه دانشگاه برای ایجاد نشاط سیاسی مشخص و تعیین شود. سپس همزمان شور و نشاط انتخاباتی را در دانشگاه و کشور ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از اجرای برنامه‌های انتخاباتی با تشکل‌های دانشجویی به ویژه بسیج دانشجویی و اساتید است. البته در میان معاونت فرهنگی نیز حمایت و همکاری لازم را از آنان دارد.

زراعت کیش ادامه داد: به صورت میانگین هر روز یا یک روز در میان؛ یک برنامه با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی در واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود. البته تعداد این برنامه‌ها از ابتدای اسفندماه افزایش خواهد یافت.

این مسئول با اشاره به گلایه دانشجویان مبنی بر طولانی بودن صدور مجوز و نبود بودجه برای برگزاری برنامه‌های ویژه انتخابات، عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات و حضور حداکثری مردم در انتخابات ما هیچ محدودیتی برای فعالیت تشکل‌های دانشجویی قائل نشده‌ایم. مجوز برنامه‌های پیشنهادی سریع صادر می‌شود و بودجه آن تامین خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این میان صدور مجوز برنامه‌هایی مانند مناظرات انتخاباتی و تریبون آزاد در راستای پویایی تاثیر گذار در حوزه انتخابات، سریع‌تر صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =