قاچاقچی خودروی بنز در زنجان نقره داغ شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: مالک خودروی قاچاق علاوه بر ضبط خودرو به پرداخت بیش از ۱۰۷ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضا مظفری افزود:پرونده قاچاق یک دستگاه خودروی بنز سی ال اس به ارزش ۱۰۷ میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری خواستگار به دلیل انتشار تصاویر خصوصی

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت ۱۰۷ میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

این مسوول همچنین یادآور شد : طی ۹ ماهه نخست امسال در حوزه کالا و خدمات هفت هزار و ۲۵۴ پرونده تشکیل، که از این تعداد هفت هزار و ۲۴۶ پرونده به میزان ۹۹.۹ درصد با ۸۷۱ میلیارد ریال محکومیت مختومه شد.

وی اظهار داشت: بیشترین پرونده‌های مورد بررسی در حوزه کالا و خدمات مربوط به درج نکردن قیمت و گرانفروشی، کم فروشی و تقلب بوده است.

این مسوول، علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها را زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات انجام گرفته ذکر کرد.

وی با بیان اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی‌ می‌شود، خاطر نشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =