انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال تا حداکثر ۶ روز دیگر

سرپرست فدراسیون والیبال بیان کرد که به طور قاطع حداکثر تا ۵، ۶ روز آینده سرمربی تیم ملی والیبال و دستیارانش مشخص می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال،‌ درباره دلیل طولانی شدن انتخاب سرمربی تیم ملی، اظهار داشت: با نظر کمیته فنی به دو گزینه رسیدیم و اکثر اعضای کمیته فنی تاکید کردند که گزینه باید خارجی باشد و فقط یک نفر روی گزینه داخلی نظر داشت که عنوان می‌کرد باید پلن B هم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

عادل غلامی چه مسئولیتی در فدراسیون والیبال گرفت؟

وی ادامه داد: فضای کشور و علاقمندان والیبال هم هیچ کدام تمایلی به گزینه داخلی ندارند و ما هم برهمین اساس به ۲ گزینه خارجی رسیدیم و ظرف چند روز آینده با یکی از آن‌ها به توافق خواهیم رسید. نام جولیانی را دوستان مطرح کردند، اما قرار نبود این اسامی از کمیته فنی بیرون بیاید و دوستان کم لطفی و نام او را مطرح کردند.

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: اگر رعایت می‌کنیم و اسامی مطرح نمی‌شود به خاطر این است که اتفاق قبلی نیفتد چرا که برخی فقط به منافع خودشان و دوستانشان فکر می‌کنند و به منافع ملی کمتر توجه دارند. به طور قاطع عرض می‌کنم که حداکثر تا ۵، ۶ روز آینده سرمربی تیم ملی و دستیارانش مشخص خواهند شد.

مرادی در مورد اینکه آیا می‌توانیم جولیانی را سرمربی تیم ملی بدانیم، یا خیر، خاطر نشان کرد: به خاطر همین دلایلی که عرض کردم اجازه دهید به همین شکل کار را جلو ببریم. علاقمندان هم دوست ندارند یک بار دیگر همان اتفاق قبل تکرار شود. یکی از دلایلی که به این ۲ گزینه رسیدیم این بود که آن‌ها مصمم به گرفتن نتیجه بودند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1221495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • پیام IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      0 0
      جناب دکتر محمودی - لطفاً در باره اتهام سرپرست فدراسیون به جنابعالی ( جهت منصرف کردن آقای لورنزیتی ) شاف سازی کنید ؟ جامعه والیبال نگران این موضوع است .