شادپیمایی و جشن نیمه شعبان در یاسوج

امروز در سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) ویژه برنامه‌های متنوعی در قالب شادپیمایی در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام زمان(عج) مراسم پیاده‌روی در قالب کاروان‌های شادی از ساعت ۹ صبح امروز از حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) به سمت خیابان جمهوری اسلامی و خیابان مصلی برگزار شد.

همچنین گروه های مختلف با برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع شیرینی، میلاد امام زمان(عج) را جشن گرفتند.

در این مراسم آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان سخنرانی کرد و همچنین به قید قرعه به افراد شرکت کننده جوایزی اهدا شد.

آیت الله حسینی در جمع عاشقان منجی عالم بشریت در شهر یاسوج به الگوهای حکمرانی امام زمان (عج) درروایات اشاره کرد و گفت: این الگوها در روایات بیان شده تا هر کسی قدرت به دست می‌آورد، ولو اندک، به آن‌ها عمل کند.

ایشان به بیان اصول و مولفه‌های تشکیل دولت کریمه در زمان ظهور امام عصر (عج) پرداخت و افزود: دوران شکوفایی علم، تکنولوژی، تعالی اجتماعی، امنیت و معیشت از ویژگی دولت کریمه امام زمان (عج) است و برای ما، که امروز انقلاب را به نام جمهوری اسلامی تشکیل داده ایم باید فاصله‌ها را با این دولت کم کنیم.

وی با اشاره به اینکه در زمان ظهورالگوی حکم رانی مهدوی شکل می‌گیرد، ادامه داد: زمانی که امام زمان (عج) ظهور کند عقل‌ها کامل و اخلاق تعالی می‌یابد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای پیام/

کد خبر: 1221730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =