ویژگی یک نماینده خوب و مردمی، شفاف بودن است

حجت الاسلام و المسلمین ارزنده: نماینده‌ای که انتخاب می‌شود باید هدف آن خدمت به نظام و مردم باشد، نه طوری کار کند و حرف بزند که منافع چهار سال آینده را داشته باشد

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی ارزنده امام جمعه شهرستان ملایر در گفت‌گو با خبرنگار ایسکانیوز از شهرستان ملایر گفت: در آستانه دوازدهمین انتخابات مجلس و ششمین انتخابات مجلس خبرگان مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد و از آن‌ها خواست کسی را انتخاب کنند که هدف او خدمت به انقلاب و مردم باشد.

امام جمعه شهرستان ملایر با بیان اینکه مردم ایران اسلامی از آگاهی و بصیرت بسیار بالایی برخوردار هستند و حضور در صحنه انتخابات کمک به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است مطرح کرد: قطعا مردم ایران می‌دانند که چه کسی را انتخاب کنند.

وی افزود: نماینده ای که انقلابی، تابع مقام معظم رهبری، تابع ولایت، دشمن ستیز، مردمی، اهل حمایت از مفسدین و رانت و فساد اخلاقی و مالی در پرونده اعمال و کردارش نباشد و در عمل ثابت شده باشد، را انتخاب کنید.

محمد علی ارزنده تعدادی از ویژگی‌های یک نماینده انقلابی را برشمرد و تصریح کرد: نماینده‌ای که انتخاب می‌شود هدف آن خدمت به نظام و مردم باشد، نه طوری کار کند و حرف بزند که منافع چهار سال آینده را داشته باشد و قوانینی که مطابق با موازین شرع و مصلحت نظام جمهوری اسلامی است وضع کند.

امام جمعه شهرستان ملایر با اشاره به اهمیت شفافیت کار مدیران تشریح کرد: از ویژگی‌های یک نماینده خوب این است که که باطن و ظاهر آن متفاوت نباشد و در مسائل سیاسی به فکر جناح نباشد، مسئولیت نمایندگی را فدای حزب و گروه نکند و بتواند تمام این مسائل را فدای نظام و انقلاب کند.

محمد علی ارزنده افزود: اگر چنین معیارهایی داشت یا به این معیارها نزدیک بود فرد را انتخاب کنید.

امام جمعه شهرستان ملایر با اشاره به وظایف ائمه جمعه در سراسر کشور، تصریح کرد: وظیفه ائمه جمعه تبیین کلیات و بیان شاخص‌ها برای مردم است و باتوجه به اینکه ممنوعیت قانونی دارند مصحلت جامعه این نیست که مصداق مشخص کنند.

وی در پایان با بیان اینکه امیدواریم چیزی که خیر و صلاح نظام جمهوری اسلامی است اتفاق بیفتد تصریح کرد: مردم آگاه در صحنه قطعا انشاالله در انتخابات مشارکت حداکثری دارند و در این صحنه نیز حمایت خود را انجام خواهند داد.

خبرنگار: فاطمه امینی

انتهای پیام/

کد خبر: 1222212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =