رئیسی خواستار تسریع امدادرسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان شد

رئیس جمهور وزیر کشور را مأمور کرد ضمن سرکشی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان جهت تسریع در رفع نیازمندی‌های مردم منطقه و جبران آسیب‌های وارده به زیرساخت‌های مواصلاتی دستورات لازم را صادر کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور که در سفر به الجزایر به منظور شرکت در هفتمین نشست سران کشورهای صاردکننده گاز به سر می‌برد، طی دستوری وزیر کشور را مامور کرد با سفر به استان سیستان و بلوچستان، ضمن سرکشی به مناطق سیل‌زده و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های امدادرسان، جهت تسریع در رفع نیازمندی‌های مردم منطقه و جبران آسیب‌های وارده به زیرساخت‌های مواصلاتی دستورات لازم را صادر کند.

بیشتر بخوانید:

رئیسی نماینده خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری شد

هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تا ظهر شنبه 12 اسفند اقلام متعددی را برای کمک به منطقه سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال کرده است.

ستاد اجرایی فرمان امام اقلامی کمک‌هایی شامل ۱۰تن برنج، ۲ هزار قوطی روغن، ۵ هزار عدد انواع کنسرو، ۵ هزار بسته بسته غذایی، ۲۰‌هزار تخته پتو، ۲ هزار عدد بخاری برقی، ۴۰۰ هزار بسته آب معدنی، ۳۰ هزار عدد کنسرو لوبیا و ۳۰ کارتن کیک به این منطقه ارسال کرده است.

هلال احمر نیز تاکنون ٢٢٥ تخته چادر، ۱۹٣٧ تخته موکت،١۱٢٧ پتو، ۱۶۰۰ عدد وألور و فانوس، هزار بسته غذایی و همچنین اقلام بهداشتی در بین سیل زدگان توزیع کرده است.

همچنین تاکنون ۱۰ دستگاه لجن کش و ۱۵ دستگاه موتور برق به منطقه اعزام شده است.

توزیع ۱۰ هزار قرص نان در دستیاری و اختصاص سهمیه آرد ویژه به شهرستان‌های آسیب دیده و همچنین تامین سوخت ماشین آلات توسط شرکت نفت جنوب از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =