سارق زورگیر به دام افتاد + جزئیات

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق زورگیری خبر داد که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت زورگیری از اتباع خارجی می‌کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی وقوع سرقت زورگیری در محدوده قلعه نو با تهدید سلاح سرد (قمه و چاقو) و به روش زورگیری، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری آن محله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

موبایل قاپ حرفه ای محله تجریش به دام افتاد

وی افزود: مأموران انتظامی در چهاردهم اسفند ماه سال جاری با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت سارق شدند.

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه هماهنگی‌های قضائی در این خصوص انجام پذیرفت اظهار داشت: روز گذشته ساعت ۱۷۰۰ تیمی از مأموران کلانتری قلعه نو در یک عملیات ضربتی سارق را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهم ضمن اقرار به بزه انتسابی به ۵ فقره سرقت به روش زورگیری اعتراف که تا کنون ۴ شاکی به کلانتری مراجعه و متهم را مورد شناسایی قرار داده‌اند، متهم نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه برقراری امنیت پایدار در جامعه نیازمند مشارکت همگانی با پلیس است، از شهروندان خواست: اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل انتظامی را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =