سردار رادان: مسئولان هزینه تخلفات رانندگی را افزایش دهند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه جلوگیری از تلفات جاده‌ای نیازمند اصلاح قانون است از مسئولان خواست تا با اصلاح قانون هزینه تخلفات رانندگی را افزایش دهند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار احمدرضا رادان روز یکشنبه در رزمایش نوروزی دستگاه‌های خدماتی تاکید کرد: شعار ما در انتظامی کل کشور برای سال جدید «آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت» است و تمامی نیروهای ما در خدمت مردم هستند.

بیشتر بخوانید:

سردار رادان: هزینه تخلفات رانندگی در نوروز ۱۴۰۳ افزایش پیدا می‌کند

وی گفت: امسال نیروهای خدمات رسان سفر با زبان روزه در راه، شهر و جاده توفیق خدمتگزاری به مردم را خواهند داشت .

فرمانده کل انتظامی بر قبول تکلیف از سوی مردم تاکید کرد و افزود: این تکلیف رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است که انجام این تکلیف نه تنها دستمزد خدمت خادمان است بلکه امنیت سفر را برای خانواده ها نیز فراهم می کند.

تعداد متخلفان حوادث راهنمایی و رانندگی کمتر از ۱۰ درصد

سردار رادان تعداد متخلفان حوادث راهنمایی و رانندگی را کمتر از ۱۰ درصد عنوان کرد و افزود: برای حفظ حقوق ۹۰ درصد جامعه با متخلفان بدون اغماض و گذشت برخورد خواهد شد و این برخورد عین خدمت است.

مقام ارشد انتظامی کشور گفت: از مردم شریف می خواهیم تا با همکاری و رعایت قوانین خود سفری ایمن را برای خود و دیگران و همچنین هدیه ای برای پلیس و خدمتگذارانشان است.

وی از مسئولان کشور خواست تا با افزایش هزینه متخلفان رانندگی و اصلاح قانون از تحمیل اراده متخلفان به بیش از ۹۰ درصد مردم جلوگیری کنند.

کد خبر: 1223863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =