اجرای ششمین مرحله طرح "آرامش در شهر" در سطح استان همدان

سرهنگ عباس عزیزی: این طرح با هدف جمع‌آوری خرده‌فروشان، توزیع کنندگان و معتادان متجاهر در تفرجگاه‌ها، پیرامون مساجد و واحدهای آموزشی در سطح شهر همدان از تاریخ ۱۹ اسفند ماه همزمان با دیگر استان ها به مرحله اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، سرهنگ عباس عزیزی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان با اشاره به اجرای ششمین مرحله از طرح آرامش در شهر در سطح استان همدان گفت: این طرح با هدف جمع آوری خرده فروشان، توزیع کنندگان و معتادان متجاهر در تفرجگاه‌ها، پیرامون مساجد و واحدهای آموزشی در سطح شهر همدان از تاریخ ۱۹ اسفند ماه همزمان با دیگر استان ها به مرحله اجرا درآمده است. پس از هماهنگی هایی با دستگاه محترم قضائی افراد معتاد دستگیر شده در این طرح بعد از غربالگری به مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ اعزام و توزیع کنندگان مواد مخدر نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع محترم قضائی معرفی خواهند شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۶ تن و ۵۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در طی ۱۳ هزار عملیات انتظامی درون استانی و برون استانی کشف و ۳ هزار و ۴۰۰ قاچاقچی مواد، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده است.

اجرای ششمین مرحله طرح "آرامش در شهر" در سطح استان همدان

سرهنگ عباس عزیزی بیان داشت: در این مدت ۲۷۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان توقیف که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۸۴ درصد افزایش را شاهد هستیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در خاتمه با اشاره به رشد ۴ درصدی انهدام باندهای مواد مخدر در استان گفت: ۵۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون منهدم شده است که قاچاقچیان و سرگردگان این باندها نیز به مراجع قضائی معرفی شده اند.

اجرای ششمین مرحله طرح "آرامش در شهر" در سطح استان همدان

لازم به ذکر است، رضانیا معاون دادستان همدان در سخنانی با اشاره به اهداف این طرح گفت: مبارزه با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر از سطح معابر و تفرجگاه‌ها از اهداف اساسی طرح رزمایش "امنیت در شهر" پلیس مبارزه با مواد مخدر می باشد که دستگاه قضائی نیز در کنار این عزیزان با افراد دستگیر شده در طرح با اشد مجازات برخورد خواهد کرد. ـ ـ ـ ـ ـ

خبرنگار: محمدحسین میرزایی

انتهای پیام/

کد خبر: 1224105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =