پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان؛ جوانان مطالبه‌گر هم تجلیل شوند

محمود سلیمی در جشنواره جوانان برتر ایران زمین گفت: برای بهتر برگزار شدن جشنواره جوانان برتر ایران‌زمین، پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان داریم که جوانان مطالبه‌گر و اخلاق‌مدار را نیز به محورهای جشنواره اضافه کنند تا سال‌های آینده شاهد درخشیدن این افراد نیز باشیم.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، محمود سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در آئین جشنواره تجلیل از جوانان برتر ایران‌زمین در استان گفت: برای بهتر برگزار شدن جشنواره جوانان برتر ایران‌زمین، پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان داریم که جوانان مطالبه‌گر و اخلاق‌مدار را نیز به محورهای جشنواره اضافه کنند تا سال‌های آینده شاهد درخشیدن این افراد نیز باشیم.

وی بابیان اینکه ۷۵ درصد شهدای جنگ تحمیلی ۲۲تا ۲۳ ساله و جوان بودند، افزود: امنیت امروز را مدیون شهدای جوان دفاع مقدس هستیم.
محمود سلیمی گفت: جشنواره «جوانان برتر ایران زمین» همزمان با سراسر کشور در همه استان‌ها به همت وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاری است.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در کل کشور ۲ هزار نفر در سامانه اعلام شده از سمت وزارتخانه ثبت‌نام کردند که داوران ۹۰۰ نفر از این افراد را برگزیدند و ۳۰ نفر از این آمار در استان ما حضور دارند.
ایشان در ادامه افزود: اما معاونت امور جوانان در یک حرکت ابتکاری، جوانان برتر درحوزه عمومی را نیز شناسایی کردند که ۳۵ نفر از این افراد مورد تجلیل قرار گرفتند.
سلیمی بیان داشت: نشاط باید در جامعه میان جوانان تزریق شود که اگر شادابی در جامعه نباشد، آن جامعه، بیمار است.
وی در پایان با بیان اینکه جوانان باید از انسان‌های موفق الگوبرداری کنند، ادامه داد: افرادی که امروز در جامعه اطراف ما هستند جوانان موفق سال‌های گذشته‌اند که الگوهای خوبی برای جوانان محسوب می‌شوند.

خبرنگار: رضا کمالی

انتهای پیام/

کد خبر: 1224254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =