جزئیات تشکیل ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل تشکیل ستاد اسکان نوروزی سال 1403 در واحدهای این دانشگاه را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «تشکیل ستاد اسکان نوروزی سال 1403» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها و واحدهای مستقل ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید:

۵۸ هزار نفر در طرح نوروزی امسال امدادرسانی شدند


این دستورالعمل در راستای «ارتقای تعلق سازمانی و بهره‌وری منابع انسانی با تلاش مستمر در جهت افزایش مشارکت و رضایتمندی آنان» به عنوان یکی از راه‌کنش های مهم و کلان در سند تحول و تعالی دانشگاه ابلاغ می شود.

براساس این دستورالعمل؛ به منظور امکان برخورداری کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه و خانواده‌های آنها از امکانات اقامتی - رفاهی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تعطیلات نوروزی سال 1403 واحدها و مراکز آموزشی موظفند با رعایت شئونات اسلامی و حفظ حرمت در ماه مبارک رمضان و با بکارگیری حداکثر توان و ظرفیت و با برنامه‌ریزی مناسب، نسبت به تشکیل ستاد اسکان نوروزی تحت نظارت مستقیم رؤسا و معاونان توسعه و مدیریت منابع اقدام کنند.

در این دستورالعمل تأکید شده است: تمام واحدها مکلفند با هماهنگی هیأت امنای استانی و نظارت مستقیم دبیر کمیته بیمه و رفاه استان متبوع خود نسبت به تشکیل ستاد اسکان نوروزی از تاریخ 24 اسفندماه 1402 تا 13 فروردین 1403 به صورت شبانه‌روزی اقدام کرده و گزارش عملکرد خود را تا تاریخ 30 فروردین 1403 از طریق دبیرخانه هیأت امنای استان مربوطه (دبیران کمیته بیمه و رفاه استان)، به اداره کل سرمایه انسانی و مهندسی ساختار دانشگاه اعلام کنند.براساس بندهای این دستورالعمل؛ پذیرش و رزرو

اماکن اقامتی واحدها صرفاً براساس ثبت درخواست در سامانه ساجد امکان‌پذیر خواهد بود. به منظور برنامه‌ریزی واحدهای مقصد در پذیرش میهمانان گرامی، زمان دریافت تقاضای اسکان از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل است.

در این دستورالعمل آمده است: تنها کارکنان به همراه منسوبین درجه یک آنها مجاز به استفاده از اماکن اقامتی دانشگاه خواهند بود. در ایام ماه مبارک رمضان تمهیدات لازم برای تهیه افطار و سحری مهمانان روزه‌دار (با هزینه شخصی همکاران گرامی) در نظر گرفته شود.

مسئولان واحدها به محض وصول دستورالعمل، نسبت به بازبینی و رفع عیوب احتمالی تمام سیستم‌های تأسیساتی اماکن رفاهی واحد متبوع خود اعم از گرمایشی و سرمایشی اقدام کرده و نسبت به رفع نواقص و کمبودها اعم از یخچال، تلویزیون، فرش، پتو، ملحفه و سایر وسایل و ملزومات رفاهی آن اقدام کنند.

واحدهای مستقر در شهر تهران و یا سایر واحدها و مراکزی که فاقد اماکن اقامتی و رفاهی هستند، موظف به تجهیز محلی از ساختمان اداری یا کلاس‌های آموزشی با رعایت شرایط بهداشتی و ایمنی برای اقامت موقت مهمانان نوروزی هستند. همچنین در راستای حفظ کرامت دانشگاه و شأن و منزلت همکاران و پرهیز از ایجاد هرگونه نارضایتی، روسای واحدهای دانشگاهی پرمخاطب موظفند تدابیری اتخاذ کنند تا با توجه به ظرفیت موجود، حداکثر پذیرش ممکن انجام شود و از سردرگمی در شهر واحد متبوع جلوگیری به عمل آید.

در این دستورالعمل آمده است: کارکنان بازنشسته می توانند با اخذ معرفی‌نامه از واحدهای دانشگاهی خود همانند سایر کارکنان از مزایای این دستورالعمل بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =