۵۸ هزار نفر در طرح نوروزی امسال امدادرسانی شدند

سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی امسال، به ۵۸ هزار نفر، امدادرسانی شده است، گفت: از شروع این طرح یک هزار و ۸۷۵ عملیات جاده‌ای انجام شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، از جمعیت هلال‌احمر؛ وحید سلیمی با اشاره به آمار خدمات ارائه شده از روز ۲۴ اسفند تا روز سیزدهم فرودین‌ سال جاری افزود: امدادگران جمعیت هلال‌احمر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۲، در ۴۰۷۹ عملیات پوشش حوادث شرکت کردند که از این تعداد ۱۸۷۵ مورد حوادث جاده‌ای، ۱۶۱ مورد پوشش حوادث جوی، ۱۵۷ مورد عملیات کوهستان، ۱۵۷۰ مورد مراجعات حضوری، ۲۳۹ عملیات شهری، ۲۳ مورد عملیات زمین‌لرزه، ۱۷ مورد عملیات صنعتی کارگاهی، ۳۵ مورد عملیات در محیط‌های آبی- ساحلی و ۲ مورد نیز سایر عملیات بوده است.

بیش از ۶۸۰ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در نوروز معدوم شد

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر ادامه داد: در این مدت به ۵۸ هزار نفر امدادرسانی شده است. از این تعداد، ۴۶۶۲ نفر خدمات اسکان اضطراری، ۱۵۸۲ نفر انتقال به مراکز درمانی، ۲۵ هزار و ۱۷۶ نفر درمان در محل و ۲۸۱ نفر نیز، خدمات انتقال به مناطق امن را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت ۳۴۶ مورد عملیات نجات فنی انجام داده و ۳۹۴ مصدوم سوانح جاده‌ای را رهاسازی کرده اند، از انجام تست قندوفشارخون برای ۲۶ هزار و ۸۶۳ نفر خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1176283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =