شهادت سرباز وظیفه کرمانی در درگیری با اشرار

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری ماموران یگان تکاوری رودبار جنوب با اشرار مسلح خبر داد و گفت: طی این درگیری یک نفراز اشرار سابقه‌دار به هلاکت رسید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سردار "فرشید" اظهار داشت: صبح امروز بیست و چهارم اسفند ماه ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت رودبار جنوب از توابع کرمان هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید؛

شهادت یکی دیگر از ماموران انتظامی مجروح شده در حادثه تروریستی کرمان

وی افزود: پس از دستور ایست ماموران یگان تکاوری خودرو اقدام به تیر اندازی نموده و طی این درگیری سرباز وظیفه "یونس محمدی" به شهادت رسید و سرباز وظیفه "امید رضا دستجردی" از ناحیه دست و پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه در این درگیری یکی اشرار سابقه دار به هلاکت رسید و یکی دیگر از اشرار مسلج دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد گفت: ماموران جان بر کف پلیس تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم فدا خواهند کرد.

سردار "فرشید" با اشاره به سابقه شرارت و نا امنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور بیان داشت: دو قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و مقادیری مهمات از اشرار کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید گرانقدر شهید"یونس محمدی" به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر(عج) و خانواده داغدارش و با اشاره به این که حال همرزم مصدوم بستری در بیمارستان مساعد است گفت: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام

کد خبر: 1224520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =