عملیات مقتدرانه «وعده صادق» تجلی اراده ملت ایران بود

اسدالله جعفری، انجام عملیات موشکی و پهپادی «وعده صادق» را تجلی اراده ملت ایران خواند و نسبت به هرگونه ماجراجویی جدید اسرائیل هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های ایسکانیوز از اصفهان، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در رابطه با پاسخ نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به تجاوز و تروریسم دولتی اسرائیل، در حاشیه تجمع چندهزارنفری مردم اصفهان گفت: رژیم کودک‌کش و اشغال‌گر صهیونیستی، مستحق این تنبیه بود. در شش ماه گذشته، این رژیم از تمامی خط قرمزهای حقوق بین‌الملل نظیر حقوق بشردوستانه و کنوانسیون‌های حقوق کودک و هم‌چنین از معیارهای انسانی و اخلاقی عبور کرد و چهره حقیقی خود را نشان داد که با تنفری جهانی روبه‌رو شد.

عملیات مقتدرانه «وعده صادق» تجلی اراده ملت ایران بود

اسدالله جعفری ادامه داد: خوشبختانه نیروهای مقتدر کشورمان، پاسخ این حرکت احمقانه رژیم صهیونیستی را دادند. با توجه به عملیات گسترده نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی، اقتدار واقعی ایران، بار دیگر به جهانیان نشان داده و باعث غرور هم‌وطنان‌مان شد.

وی در رابطه با پاسخ احتمالی رژیم اشغال‌گر قدس اظهار کرد: جمهوری اسلامی می‌تواند از اقتدار و استقلال خود در منطقه دفاع کند. اگر بار دیگر سران این رژیم دست به اقدامات احمقانه بزنند، پاسخی که در مقابل این رفتار می‌بینند، به‌مراتب شدیدتر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در رابطه با حضور جمع گسترده‌ای از مردم اصفهان در شامگاه گذشته در حمایت از عملیات نظامی «وعده صادق» تصریح کرد: هم برای دشمنان انقلاب اسلامی و هم متحدین و کشورهای دوست جمهوری اسلامی ایران، ثابت شد که مردم ما پای انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های کشورشان ایستاده‌اند. هیچ‌کس هم در این رابطه تردید ندارد. عملیات مقتدرانه‌ای که ایران به دست نیروهای مسلح سپاه، ارتش و وزارت دفاع انجام داد، تجلی واقعی اراده ملت ایران بود.

عملیات مقتدرانه «وعده صادق» تجلی اراده ملت ایران بود

انتهای خبر/

کد خبر: 1227276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =