سبزپوشان ولایت در پاسخ به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی، با اقتدار، هوشمند و غرور آفرین عمل کردند

دانشجویان انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان طی بیانیه‌ای حمایت خودشان را از حمله موشکی سپاه پاسدارن به مواضع رژیم صهیونستی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از بهبهان، دانشجویان تشکیلاتی عضو تشکل سیاسی اسلامی رهپویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان طی بیانیه‌ای حمایت و تقدیر خودشان را از نیروهای مسلح و سپاه پاسداران به شرح ذیل صادر کردند.

بسم ربّ الشهدا و الصدیقین

با درود به روح پرفتوح امام راحل‌(ره) که فرمود اسرائیل غده‌ی سرطانی است و باید از بین برود و با یادی از پدر اقتدارِ موشکی، سردار شهید حسن تهرانی مقدم؛ با گذشت ۶ ماه از جنایت‌های بی شمار رژیم اشغالگر قدس و با گستاخی‌های روز افزون سردمداران این رژیم خون خوار ، پس از حمله به سفارت ایران در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران ایران در جبهه مقاومت؛ به دنبال این بود که با ایجاد رعب و وحشت در دل امت حزب الله، پشتیبانی جبهه‌ی حق مقاومت را کمرنگ نماید.
اما با مشیت الهی، نوع دیگری از قدرت جبهه‌ی حزب الله رونمایی شد.

الحمدالله رب العالمین که سبزپوشان حریم در پاسخگویی به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی، با اقتدار و با حمله‌ای قدرتمند و هوشمند که در تاریخ ثبت گردید، گوشمالی بزرگی به این کشور خودخوانده‌ی جعلی داد تا بداند شیر بچه‌های حیدرکرّار گوش و چشمشان به فرمان ولایت است تا صهیونیسم را از زمین پاک نماید.

ما دانشجویان مستقل و انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان، حمایت همه جانبه‌ی خود را از اقدام هوشمند و قدرتمند سپاه اسلام را اعلام نموده و برای سلامتی و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری مدظله و توفیق و اقتدار جبهه مقاومت در سراسر جهان، دعا می‌نماییم.

و ما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی

تشکل سیاسی اسلامی رهپویان دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان


خبرنگار:زهرافدعمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =