رهبر انقلاب: از دست دادن رئیس‌جمهور جامع‌الاطراف، سخت است اما حرکت کشور هیچ تغییری نمی‌کند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار تمیم بن حَمَد آل ثانی، از دست دادن رئیس‌جمهور جامع‌الاطرافی همچون شهید آیت‌الله رئیسی را سخت خواندند و گفتند: به رغم این فقدان، اما حرکت کشور هیچ تغییری نخواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار تمیم بن حَمَد آل ثانی، امیر قطر از دست دادن رئیس جمهور جامع‌الاطرافی همچون شهید آیت الله رئیسی را سخت خواندند و گفتند: به رغم این فقدان، اما حرکت کشور هیچ تغییری نخواهد کرد و همان روح علاقه و اطمینان میان ایران و قطر که در دوره رئیس جمهور فقید حاکم بود از طرف آقای دکتر مخبر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نوه‌های شهید رئیسی در آغوش رهبر انقلاب + عکس

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به شرایط منطقه و تلاش دشمنان برای از بین بردن ثبات و آرامش خاطرنشان کردند: کشورهای منطقه یک گزینه بیشتر پیش روی ندارند و آن همراهی و همدلی با یکدیگر است.

تمیم بن حَمَد آل ثانی نیز در این دیدار با اظهار تسلیت به مناسبت درگذشت رئیس جمهور و همراهان وی گفت: روابط ایران و قطر همواره مستحکم بوده و این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

امیر قطر تنها راه مقابله با تهدیدهای موجود در منطقه را همکاری و انسجام کشورهای منطقه دانست و افزود: ما هیچ حدی را برای گسترش روابط با ایران قائل نیستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1231577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =