بازتاب شکست سنگین والیبال ایران در رسانه‌های خارجی

شکست سنگین ایران در دیدار برابر ایتالیا در رسانه‌های بین‌المللی بازتاب داشت و اکثر سایت ها از بازی یک‌طرفه ایتالیا نوشتند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ در بامداد شنبه، پنجم خرداد به مصاف ایتالیا رفت و در یک بازی ضعیف سه بر صفر ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۱ شکست خورد.

بیشتر بخوانید:

واکنش عجیب سرمربی والیبال ایران به اولین شکست

سایت siatka لهستان در ارزیابی از این دیدار با تیتر "ایتالیایی‌های بی رحم"نوشت: ایران پس از شروعی متعادل جوابی برای سرویس های رومانو نداشت و این روند در ست دوم نیز ادامه داشت و ایرانی‌ها همچنان نتوانستند از سد دفاع ایتالیا عبور کنند و شاگردان دی جورجی خیلی زود ابتکار عمل را به دست گرفتند. درخشش گالاسی باعث شد این ست را نیز لاجوردی‌پوشان برنده شوند.

در ست سوم بار دیگر روی سرویس‌های رومانو، ایتالیا ۸ بر ۲ پیش افتاد. ایتالیایی ها تقریباً در همه عناصر بازی تسلط داشتند و توانستند ۲۵ بر ۱۱ برنده شوند. عملکرد دفاعی ایتالیا بسیار بهتر بود و در ست سوم نتیجه ۱۳ بر ۱ را نشان می‌داد و در حمله ایتالیا ۴۲ امتیاز و ایران ۲۷ امتیاز کسب کردند.

سایت اسپورت تی‌وی لهستان نیز نوشت:

ایتالیا در دیدار با ایران هیچ شانسی به حریفش نداد و خیلی قاطع موفق به کسب برد شد. موثرترین بازیکن ایتالیا یوری رومانو بود که ۱۸ امتیاز گرفت و تاثیر حمله او تقریبا ۷۸ درصد بود.

گاتزتای ایتالیا نیز نوشت:

درخشش رومانو، ایتالیا را به المپیک نزدیک‌تر کرد. در ابتدای بازی ایرانی‌ها عملکرد خوبی داشتند و بازی پا به پا پیش رفت ولی در ادامه از اواسط ست نخست، ایتالیا توانست قدرتش را به حریف دیکته کند.

ست دوم از ابتدا با پیشتازی ایتالیا پیش رفت و این روند در ست سوم نیز تکرار شد و در نهایت ایتالیا به راحتی ۳ بر صفر برنده شد. در نهایت رومانو ۱۸ امتیاز گرفت و بهترین بازیکن زمین بود.

بازی بعدی ایتالیا در لیگ ملت‌ها برابر ژاپن خواهد بود. ایران در اولین مسابقه خود هم مقابل صربستان باخته بود و اکنون دومین باختش را نیز تجربه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1231763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =