نشست رایزنان علمی دانشجویان ایرانی خارج از کشور برگزار می‌شود

معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان گفت: ششمین نشست سالیانه رایزنان علمی و سرپرستی دانشجویان ایرانی خارج از کشور از امروز به مدت پنج روز در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جعفر رازقی سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان گفت: نشست رایزن های رایزنان علمی و سرپرستی دانشجویان ایرانی خارج از کشور از صبح فردا با حضور محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل این وزارتخانه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

پراکندگی سیاست‌های آموزشی در ایران/ نهادهای متولی آموزش عالی موازی‌کاری می‌کنند

رازقی در خصوص برگزاری این نشست گفت: از جمله اهداف این نشست، ارائه گزارش فعالیت رایزنان علمی جمهوری اسلامی در حوزه های دیپلماسی فعال علمی از جمله ارتباطات علمی دانشگاهی، حمایت از دانشجویان، اساتید، اندیشمندان و متخصصان ایرانی خارج از کشور و جذب دانشجویان بین الملل خواهد بود.

سرپرست معاونت بورس و امور دانشجویان خارج سازمان امور دانشجویان افزود: در این نشست ها که به صورت فشرده و طی پنج روز در تهران برگزار خواهد شد، رایزنان جلسات متعددی با مسئولین دانشگاهی و کشوری خواهند داشت تا ضمن ارائه مسائل و مشکلات حوزه فعالیت شان، از ظرفیت و پیشنهادات مسئولین در راستای تقویت حوزه فعالیت خود بهره مند شوند.

وی ادامه داد: این نشست به نحوی برنامه ریزی شده است که هم در حوزه سیاستگذاری و هم در حوزه اجرایی، گامهای مهم، راهبردی و عملیاتی برداشته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1231781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =