مهلت دانشجویان بورس دانش جهت اخذ سند تعهد محضری اعلام شد

سازمان اموردانشجویان اعلام کرد: دانشجویان بورس دانش مقطع کارشناسی جهت اخذ سند تعهد محضری تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ فرصت دارند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: دانشجویان بورس دانش مقطع کارشناسی می بایست فایل سند تعهد محضری را دانلود و به دفتر اسناد رسمی مراجعه کرده و پس از ثبت تعهد، اصل سند را به اداره کل بورس و اعزام دانشجویان تحویل دهند.

بیشتر بخوانید:

بورسیه ۳۲۰ دانشجو با اجرای طرح مهارت‌یار

اطلاعیه سازمان امور دانشجویان به شرح زیر است:

فایل قابل تنظیم در دفتر ثبت اسناد رسمی(سند تعهد محضری) در سامانه یکپارچه بورس به آدرس https://sib.saorg.ir/قسمت بورس دانش قابل بهره برداری است، خواهشمند است پس از مطالعه دقیق متن، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲.۱۲.۱۵ نسبت به تنظیم سند تعهد (طبق متن الصاقی) در یکی از دفاتر اسناد رسمی اقدام کرده و با به همراه داشتن اصل سند و مدارک ضامنین به صورت حضوری به اداره کل بورس سازمان امور دانشجویان مراجعه و یا با پست پیشتاز ارسال کنند.

شرایط ضامنین عبارت است از :

یک نفر کارمند رسمی قطعی، شاغل دولت با سابقه کار حداکثر ۲۰ سال و یا دو نفر کارمند پیمانی، شاغل دولت با سابقه کارحداکثر ۲۰ سال.

مدارک مورد نیاز:

تصویر مصدق (آخرین حکم کارگزینی ضامنین، فیش حقوقی ضامنین و گواهی کسر از حقوق وکارت ملی ضامنین) لازم به توضیح است بابت دانشجویان ساکن شهر تهران با دفتر اسناد رسمی ۹۰۵ تهران جهت سپردن ضمانت هماهنگیهای لازم انجام شده است.

باقی دانشجویان می توانند در دیگر دفاتر اسناد رسمی شهرستان سند را تنظیم نمایند.

لازم به ذکر است دانشجویان نسبت به پرداخت هزینه های قانونی ثبت سند تعهد محضری طبق تعرفه اعلامیه از سوی کانون سردفتران و دفتریاران اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =