مردمی بودن شهید رئیسی نماد مردم‌سالاری دینی واقعی است

سردار اکبرزاده، معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم هفتم شهدای جمهور در آمل، مردمی بودن شهید رئیسی را نماد مردم سالاری دینی واقعی دانست.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، سردار محمد اکبرزاده معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه جمعه ۴ خردادماه ۱۴۰۳ در مراسم هفتم شهدای خدمت که در مصلی آمل برگزار شد با اشاره به پشت سر گذاشتن سوم خرداد، روز فتح خرمشهر، اشاره کرد: ما کسانی را از دست دادیم که بسیار پرتلاش و اثرگذار بودند و مصداق بارز سخن سردار سلیمانی که فرمودند: "تا کسی شهید نباشد شهید نمی‌شود"، این عزیزان از این جنس بودند.

اکبرزاده با اشاره به آنکه این عزیزان را خداوند بزرگ کرده است، ادامه داد: دو خصلت خیلی مهمی که این شهید جمهور عزیز داشتند، اولینش این بوده که اخلاق و شجاعت را جمع کرده بود به طوری که در این چهل سال آدم‌های زیادی را دیده‌ایم که خیلی جسور و شجاع بوده‌اند ولی از آن طرف بام می‌افتادند؛ ولی این شهید هر دو خصلت را با هم پیوند زده بود؛ اگر کسی بخواهد این ویژگی‌ها را با هم حفظ کند، کار سختی را انجام داده است.

وی دومین خصلت مهم شهید آیت‌الله رئیسی را مردمی بودن آن عنوان و ادامه داد: مردمی بودن شهید از جنس خاصی بود به طوری که این مردمی بودن، نماد مردم‌سالاری دینی واقعی بود و مردم مردم نمی‌کرد بلکه به آن اعتقاد و باور داشت و با خداوند پیوند زد؛ چرا که مردم‌سالاری دینی در راس حاکمیت است.

اکبرزاده در ادامه با اشاره به شهید امیرعبدالهیان، ادامه داد: شهید مظلوم دیگر ما شهید امیرعبدالهیان عزیز، یک شخصیت ممتاز انقلابی بودند؛ کسی که بهانه میدان را نداشت که دیپلماسی را تضعیف کند و یا بهانه دیپلماسی را نداشت که میدان را تضعیف کند بلکه این دو را به هم پیوند زده بود.

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به شرایط تحویل دولت به شهید رئیسی اذعان کرد: در سه حوزه، اقای رییسی و دولتشان کار را تحویل گرفتند؛ اولین در حوزه بین‌المللی با کلیدواژه برجام که چندین سال وقت مردم گرفته شده بود؛ دومین در حوزه نفت، مشکل فروش و صادرات آن را داشتند و سومین در حوزه منطقه که ما شهادت حاج قاسم و پسا داعش را داشتیم که باید منطقه مدیریت می‌شد.

وی در ادامه گفت: این دولت کار را تحویل گرفت و فضای کشور را برد به سمتی که اول کشور را قدرتمند کند و بعد مذاکره کند که الحمدالله، فضا به سمتی رفت که دارید مشاهده می‌کنید.

اکبرزاده با اشاره به صادر شدن انقلاب اسلامی در دنیا اذعان کرد: ما از سال ۱۳۶۰ در دنیا اعلام کردیم که به دنبال انسانیت و عزت هستیم و اکنون همه داریم میبینم که انسانیت در دنیا له شده است‌.

وی با اشاره به اینکه در آینده، ایران در مثلث قدرت دنیا قرار دارد، گفت: طبق سخنان مقام معظم رهبری در مورد دولت آقای رئیسی از نظر زیرسازی، کارهای خوبی انجام شده است ولی در سفره مردم باید اثر این اقدامات را ببینند و این ریل‌گذاری‌های انجام شده باید ادامه پیدا کند و نگذاریم که خراب بشود چرا که من، فرد را کار ندارم بلکه با آن تفکر کار دارم، آن تفکر نباید انقلاب ما را متوقف کند و دلیل اقتدار کشورمان هم، این بوده که در داخل کشور چند صدایی نبوده است.

خبرنگار: غزاله شعبانی، امیرحسین بابازاده

انتهای پیام/

کد خبر: 1231783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =