کشف ۱۱۱۹ کیلوگرم مواد مخدر در اردستان

دادستان عمومی و انقلاب اردستان از کشف و ضبط ۱۱۱۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان اردستان در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از نجف آباد، سید عباس بارودکو، دادستان عمومی و انقلاب اردستان پس از بیان تلاش‌های دستگاه‌های انتظامی و امنیتی شهرستان در خصوص روند پیگیری این عملیات عنوان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اشراف اطلاعاتی خوب خود، خودرو حامل مواد مخدر را در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اردستان شناسایی کرده و تحت پایش و کنترل قرار دادند.

وی ادامه داد: در نهایت خودرو سمند قاچاقچی مواد مخدر در یک عملیات ضربتی و منسجم پلیسی توقیف و متهم دستگیر شد. با بازرسی‌های صورت گرفته از این خودرو یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه پنج خشاب و ۱۳۰ تیر جنگی کشف شد. همچنین در این عملیات مقدار ۲۸۲ کیلو شیشه، ۲۵ کیلو هروئین و ۱۲ کیلو تریاک کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب اردستان با اشاره به بخش دیگری از این عملیات گفت: همچنین با رصد اطلاعاتی و اشراف سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان اردستان یک محموله سنگین به میزان ۸۰۰ کیلوگرم موادمخدر تریاک که در تریلر جاسازی شده بود در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی با هماهنگی مقامات قضایی در محور ترانزیت شناسایی و کشف و ضبط شد.

بارودکو افزود: در این عملیات‌ها جمعاً سه نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند و پرونده قضایی برای این افراد تشکیل شده است.

خبرنگار: فاطمه لشنی زند

انتهای خبر/

کد خبر: 1231814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =