شهید رئیسی تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: فضای غم و سوگی که امروز کشور ما با آن درگیر شده در سوگ از دست دادن مردی است که تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه عصر یکشنبه(۶ خرداد) در سوگواره شهدای خدمت که با حضور اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان کرمانشاه برگزار شد، ضمن اشاره به پیشینه غم و سوگواری در تاریخ و ادبیات ایران، اظهار کرد: غم و عشق قرین هستند و فضیلت غم، غمگساری و مدیحه غم در ادبیات ما همیشه در کنار یک عشق و محبت بوده و سوگ و غم در پی از دست دادن عزیزی است که دیگر به دست نمی‌آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه ادامه داد: فضای غم و سوگی که امروز کشور و مردم ما با آن درگیر شده‌اند در سوگ از دست دادن مردی است که تمام وجودِ پاک و صالح خود را وقف خدمت به مردم کرد.

علی شعبانی با بیان اینکه تمام انسان ها دوست دارند که دیگران آن‌ها را دوست بدارند، افزود: هر کسی که توانست هوای نفس، حسادت و منیت‌های خود را کنار بگذارد، یقینا محبوب مردم است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم خادمین صادق خود را دوست دارند، گفت: مردم با نگاه دقیق و ظریف‌بینانه خود، فرق خادم و خائن را به خوبی تشخیص می‌دهند و کسی که برای آنان خطری ندارد و منافع آنان را صادقانه تأمین می‌کند، دوست دارند.

شعبانی با بیان اینکه همه گرفتاری‌های جامعه‌های امروزی بر سر مَنیت‌ها است، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در اوج محبوبیت و مقبولیت و در چنین روزهایی که می‌توانست برای کاندیدای ریاست جمهور شدن قدم جلو بگذارد و مردم نیز آن را انتخاب کنند؛ اما گفت: "من نامزد گلوله و کاندید شهادت هستم و جانم را فدای این مردم میکنم." و مردم نیز این اخلاص و خدمت او را دیدند و امروز نام ایت شهید همواره همرا با عزت است.

شهید رئیسی تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی نیز به عنوان خادم دیگری می‌آید و در معرض تهمت‌ها، افتراها و توهین‌ها قرار می‌گیرد و نه ‌تنها هیچ تلاشی برای دفاع از خود نمی‌کند بلکه تمام وجود خود را وقف خدمت به مردم کرد و مردم نیز به او عشق ورزیدند و حال وقتی که او را ندارند، این‌چنین سوگوار و غمگین هستند.

شعبانی با اشاره به یکی از فرمایشات حضرت علی(ع) که می‌فرماید اگر می‌خواهید بعد از اینکه از دنیا رفتید مردم غمگین باشند و بر شما بگریند باید آن‌ها شما را دوست داشته باشند، گفت: مردم کسانی را دوست دارند که به آن ها صادقانه خدمت کنند و خداوند پاداش صادقین را به واسطه صدق می‌دهد و این تمام قصه سید ابراهیم رئیسی و یاران شهیدش بود.
معاون استاندار کرمانشاه در پایان با بیان اینکه خداوند عالِم به عالَم است، گفت: در چنین شرایطی تنها بایستی راضی به رضای خداوند بود و مسئولین نیز با تلاش و کوشش راه این شهدا را ادامه داده و مردم را اولویت خود قرار دهند و خادم آن‌ها باشند.

خبرنگار: سید محمد مهدی حسینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1232063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =