به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی با حضور حبیبا معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در محل این سازمان راه اندازی شد.
صالحی مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان در این خصوص گفت: با تاکید ریاست محترم سازمان و حمایت معاونت پشتیبانی در خصوص تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مندی متقاضیان، مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی در سازمان امور دانشجویان راه اندازی شد.
صالحی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰ خدمت متفاوت از طریق پنجره واحد خدمات هوشمند سازمان به آدرس my.saorg.ir و از طریق احراز هویت متمرکز، به دانشجویان ارائه میشود.
وی با بیان اینکه در سال جاری به طور میانگین ماهیانه ۲۵۰ هزار درخواست خدمت ثبت شده است؛ تصریح کرد: در جهت پشتیبانی از این خدمات بهطور میانگین روزانه ۷۰۰ تماس با سازمان گرفته میشود که در چهار دسته : ۱- درخواست راهنمایی (۵۲٪)، ۲- پیگیری وضعیت درخواست (۲۵٪)، ۳- مشکل سامانه (۱۸٪) و ۴-خطای کاربری (۵٪) تقسیم میشوند.
مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان اظهار کرد:: مرکز تماس به شماره ۰۲۱۹۶۶۶۴۰۰۰ با شش داخلی ۴۸۱ و ۷۶۱ الی ۷۶۵ جهت پاسخگویی توسط کارشناسان لایه اول میزخدمت الکترونیکی فعال شده است که در صورت مشغول بودن خطوط لیست انتظار فعال میشود. همچنین امکان پیگیری سیستمی وضعیت خدمت درخواستی، از طریق ورود کد پیگیری درخواست در IVR فراهم شده است.
گفتنی است در این رونمایی اللهیاری معاون پشتیبانی و مدیریت منابع، قنبری معاون بورس و امور دانشجویان خارج، دانشیان معاون امور دانشجویان داخل و خوشقلب مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان حضور داشتند.
انتهای پیام/

مرکز تماس پاسخگویی به متقاضیان خدمات حوزه دانشجویی با هدف افزایش رضایتمندی دانشجویان و ارائه بیش از ۵۰ خدمت مختلف از طریق سامانه هوشمند، بهصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به درخواستها و مشکلات دانشجویان، راهاندازی شد.
کد خبر: 1258421
نظر شما