تهران -ایسکانیوز: عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: راهبرد انتخاباتی اصلاح طلبان وحدت کامل است  و برای دست یابی به وحدت کامل اختلاف نظر جدی وجود ندارند.

یدالله طاهرنژاد در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز بیان کرد: اختلاف نظرهایی  در نوع  برخورد با موضوع انتخابات مطرح است اما  با توجه به جلسات هم اندیشی که  با فعالان اصلاح طلب برگزار شده  در این زمینه  به تفاهم می رسیم.

وی  با اشاره به جلسات برگزار شده تاکید کرد : برداشتی که از جلسات می شود این است که  به زودی به یک  سازو کار نهایی و مورد اجماع دست پیدا می‌کنیم و احزاب و تشکل های اصلاح طلب می‌توانند در چارچوب تعیین شده  نقش خود را ایفا کنند.

طاهرنژاد  با بیان اینکه دربرخی  استانها هم جلساتی در رابطه با چگونگی فعالیت احزاب برگزار شده و دیگر استانها نیز در دستور کار این امر قرار دارند، تصریح کرد: انتخابات با محوریت حوزه انتخابیه است و سیاست گذاری آن هم متمرکز خواهد بود و پیش‌بینی  بروز اختلاف در نحوه اجرای  سیاست متمرکز شده  تا در صدد رفع و حل آن بر آییم.

وی در پاسخ به اینکه جمع بندی  سیاست گذاری انتخابات  اصلاح طلبان بر عهده چه نهادی است،  بیان کرد:کمیته راهبردی  نقش جمع بندی سیاست ها را دارد که همه فعالان سیاسی  اعم از احزاب و غیر احزاب در آن حضور دارند که هر کس سیاست‌های خود را بیان می‌کند و بر اساس همه نظرات به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.

وی در اتباط با شورای مشورتی  اصلاح طلبان گفت: در شورای مشورتی همه دبیران کل احزاب  عضو شورای هماهنگی و دیگر تشکل ها  در جلسات شرکت دارند و  هیچ دوگانگی و فاصله ای در بین اصلاح طلبان برای نهاد سیاست گذاری وجود ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران  در تصریح اینکه احزاب نو پا مانند  ندا در سازو کار اجماع  اصلاح طلبان حضور دارند یا خیر، گفت:حزب ندا هنوز پروانه فعالیت ندارد ولی فعالیت خود را شروع کرده و خوشبختانه خیلی سریع شکل گرفته است ،اما به دلیل عدم اخذ پروانه هنوز جزء شورای هماهنگی نشده  و انشاءالله در آینده  به شورای هماهنگی اصلاحات می پیوندد.

طاهرنژاد تاکید کرد:حتی احزاب اصلاح طلبی که عضو شورای هماهنگی نیستند در کمیته انتخابات شورای هماهنگی طبق آیین نامه  دعوت می‌شوند و مشارکت می‌کنند.
کد خبر: 239867

وب گردی

وب گردی