اختتامیه پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود

مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA) روز نهم اسفند سال جاری در سالن آمفی تئاتر شهید قندی برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از موج، محمد رضا زارع، دبیر شورای راهبری ارزیابی و مجری جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران(ICTINQA)، با اعلام این مطلب گفت: در این دوره 1828 نفرساعت دوره آموزشی مدل برای شرکت ها برگزار شده و 17 ارزیاب ارشد و 54 ارزیاب ملی صلاحیت دار و متخصص صنعت در فرایند ارزیابی حضور داشته اند و وب سایت جایزه به دو زبان انگلیسی و فارسی به روز شده است.


او در ادامه گفت: برای اولین بار در بین جوایز داخلی از طرح رتبه بندی ارزیابان استفاده شده است.
دبیر شورای راهبری ارزیابی جایزه گفت: پیروی جلسه شورای معاونین وزارت، جلسات ارزیابی با حضور اعضای کمیته ارزیابان جایزه برگزار شده است.


او گفت: علاوه بر این در جلسه شورای راهبری ارزیابی جایزه که به ریاست خسروی معاون وزیر و رئیس شورای راهبری ارزیابی جایزه وبا حضور مهندس سوفالی دبیر جایزه ملی کیفیت ایران برگزار شد، نماینده سازمان ملی استاندارد ایران، اعضای کمیته شورای راهبری ارزیابی جایزه متشکل از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه، معاون وزیر و رئیس کمیته پشتیبانی و برگزاری مراسم جایزه، سرپرست کمیته ارزیابی و آموزش جایزه، معاون توسعه مدیریت و منابع نیز حضور داشتند.


زارع در ادامه گفت: سرارزیابان ارشد جایزه ملی کیفیت ایران و جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، رئیس مرکز توسعه سیستم ها و فناوری اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، مجری جایزه و جمعی از مدیران و صاحب نظران حوزه ICT کشور از دیگر اعضای موثر در شورای راهبری ارزیابی جایزه بوده اند.

20103

کد خبر: 603870

وب گردی

وب گردی