مراحل جدید اجرای برنامه های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی آغاز شد

در مرحله جدید اجرای بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و واسپاری ماموریت های ویژه به مناطق آمایشی کشور، معاون آموزشی وزارت بهداشت و مدیران این معاونت طی سفرهای استانی، با حضور در جلسات مناطق آمایشی کشور ضمن استماع گزارش دانشگاههای علوم پزشکی مستقر در هر منطقه در راستای اجرای اثربخش تر این بسته ها به بحث و تبادل نظر می پردازند. با آغاز دور دوم این سفرها سازو کار جدیدی برای تعامل با دانشگاهها و دانشکده های مستقر در کلان مناطق آمایشی کشور طراحی شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: تلاش های بی شماری در سطح دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی کشور در راستای برنامه های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی صورت گرفته و شاید تمامی این تلاش ها در قالب یک جلسه چند ساعته قابل ارائه نباشد.
دکتر باقر لاریجانی گفت: به همین منظور ساز و کار جدیدی در حوزه معاونت آموزشی طراحی شده تا اقدامات صورت گرفته به صورتی مبسوط طرح گردد و از طریق تعامل چهره به چهره مدیران معاونت آموزشی وزارت بهداشت با مسئولین دانشگاهها برنامه ریزی جامع تری در راستای اجرای این برنامه ها صورت گیرد.
معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: دور دوم جلسات مناطق آمایشی و معاونت آموزشی وزارت بهداشت از فردا آغاز می شود و اولین جلسه با مسئولین دانشگاههای مستقر در منطقه 10 آمایشی برگزار می شود.
وی افزود: در این مرحله نشست هر دانشگاه/ دانشکده به صورت مجزا با حضور جمعی از مدیران حوزه معاونت آموزشی برگزار می شود و ضمن بررسی های مبسوط اجرای بسته ها، تعامل لازم در این خصوص برنامه ها صورت می پذیرد.
دکتر باقر لاریجانی گفت: جلسه منطقه آمایشی باتوجه به خروجی ها به دست آمده از جلسات دانشگاهها برگزار می شود و مدیران حاضر در نشست ها با دید جامع تری به تبادل نظر درخصوص اجرای موثرتر بسته ها می پردازند.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر مشارکت کلیه مسئولین مربوطه در این نشست ها، ابراز امیدواری کرد همکاری مشترک مسئولین آموزش علوم پزشکی در ستاد وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی زمینه های اعتلای این حوزه را بیش از پیش فراهم آورد.

108/101

کد خبر: 682746

وب گردی

وب گردی