پیام نماینده یزد به مناسبت هفتم اسفندماه سالروز حضور حماسی مردم در انتخابات باشکوه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

«سید ابوالفضل موسوی بیوکی » نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به مناسبت بزرگداشت سالروز حماسه انقلابی و حضور غرور آفرین مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز پیام نماینده مردم شریف یزد و اشکذر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم اسفندماه یادآور حضور حماسی مردم فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی به ویژه استان یزد در انتخاباتی دیگر و نمایش تعهدی ماندگار به ارزش های اسلام و انقلاب است.

مردم شریف و ولایتمدار ایران با حضور گسترده خود بار دیگر صحنه ای حماسی، پرشور و غرور آفرین در عرصه سیاسی این سرزمین رقم زدند و مشارکت مردم برای انتخاب آینده خود نشان از بصیرت و درایت بالای این ملت فهیم دارد.

ضمن بزرگداشت و زمزمه لحظات این حماسه انقلابی و گرامیداشت حضور عظیم و غرور آفرین مردم در صحنه سرنوشت ساز انتخابات از آغاز انقلاب اسلامی تا به امروز ،که به دشمنان انقلاب و نظام ثابت شده است که هیچ مسئله ای قادر به سست نمودن اراده و روحیه انقلابی گری مردم ایران نمی باشد.

با توجه به انتخابات آینده شورای اسلامی شهر و روستا و فرصتی دیگر برای تقویت همدلی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور ، امید است فارغ از نگاه های جناحی، به دور از هیجان و بر مبنای تعقل، تخصص ، آینده نگری اندیشه های همراه و هدفمندی را انتخاب کنیم که دلسوزانه، بر مبنای تخصص و برنامه متعهدانه در این مسیر گام می بردارند.

امید است چهره های مصمم و استوار مردم این سرزمین همواره در پناه خداوند متعال سلامت و سربلند باشند و با حضور آگاهانه خود در عرصه های مختلف سیاسی سرنوشتی محکم و قاطع رابرای غلبه بر کاستی ها و تبلور توانمندی ها رقم بزنند.

«سید ابوالفضل موسوی بیوکی »
هفتم اسفند ماه 1395

کد خبر: 736348

وب گردی

وب گردی