اعزام 120 نفر از دانشجویان دانشگاه تهران به سرپل‌ذهاب

مهدی بختیاری مسئول کانون خدمت‌رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از اعزام 120 نفر از دانشجویان این دانشگاه به سرپل‌ذهاب در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز،مهدی بختیاری مسئول کانون خدمت‌رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی این دانشگاه بلافاصله پس از زلزله اخیر کرمانشاه علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های مردمی، چندین گروه‌های جهادی را در غالب‌های مختلف به منطقه اعزام کرد، افزود:‌ بهمن ماه امسال هفتاد نفر از دانشجویان دانشگاه تهران در تیم‎های عمرانی، فرهنگی و آموزشی و همچنین درمانی به روستای کوییک شهر سرپل‌ذهاب و همچنین شهر سرپل‌ذهاب اعزام شدند.

وی ادامه داد:‌ در بخش عمرانی ساخت مسکن برای یک خانواده نیازمند آغاز شد، همچنین دانشجویان به چندین خانواده که مشغول ساخت مسکن بودند کمک کردند و در بخش‌های دیگر نیز نقش موثری در بهبود وضعیت منطقه داشتند.

مسئول کانون خدمت‌رسانی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران افزود: ان‌شاءالله طبق برنامه‌ریزی‌ها گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران به ظرفیت 120 نفر متشکل از برادران و خواهران در بازه زمانی 6 تا 14 فروردین در روستای کوییک سرپل‌ذهاب در غالب تیم‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی، درمانی، روانشناسی و مستندسازی حضور خواهد داشت.

بختیاری افزود: بخش عمرانی ساخت چنین پروژه مسکونی با همکاری قرارگاه جهادی احمد متوسلیان را برعهده گرفته و تیم درمانی نیز به ویزیت و درمان بیماران می‌پردازد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: بخش آموزش و فرهنگ کلاس‌های آموزشی مناسبی را تدارک دیده و تیم روانشناسی نیز به حل معضلات روحی که پس از زلزله به وجود آمده کمک خواهد کرد.

وی در پایان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس یادآور شد: گروه پژوهش نیز در مورد مشکلاتی که در اثر زلزله به وجود آمده تحقیق می‌کند و نتایج را به نهادهای ذی‌ربط ارائه می‌دهد تا این مراکز بهتر بتوانند به حل مشکلات این عزیزان بپردازند.

204

کد خبر: 914184

وب گردی

وب گردی