اعتراض مکتوب دانشگاه آزاد به فدراسیون کشتی در مورد تخلفات تیم رعدستارگان

تیم دانشگاه آزاد در پی حاشیه‌های مسابقه هفته دوم این تیم مقابل رعد ستارگان ساری، اعتراض مکتوب خود را به فدراسیون کشتی ارسال کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، در هفته دوم دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد تیم رعد ستارگان ساری روز سه شنبه هفته گذشته در سالن سیدرسول حسینی ساری میزبان دانشگاه آزاد اسلامی بود و این تیم را با نتیجه 7 بر 3 شکست داد.

در پایان این رقابت، اعتراضات سرمربی تیم رعد به داوری منجر به کارت قرمز داور به مرتضی قربانی شد و همچنین عباس فروتن کشتی گیر سنگین وزن این تیم نیز دیسکالیفه شد.

بعد از این اتفاقات دانشگاه آزاد اسلامی که نسبت به فحاشی از سوی تماشاگران حاضر در سالن و همچنین نبود نیروی انتظامی در محل مسابقه گله مند بود در نامه‌ای اعتراض مکتوب خود را به فدراسیون کشتی اعلام کرد و خواستار پیگیری آن شد.

همچنین در نامه کمال جوانمرد سرپرست اداره کل ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، تخلفاتی از سوی تیم رعد ستارگان در خصوص استفاده از کشتی گیران سرباز گزارش شده است. این باشگاه مدعی است که کشتی‌گیران سرباز عضو تیم رعد ستارگان مجوز لازم از سوی سازمان ورزش نیروهای مسلح را نداشته‌اند و به همین دلیل حضور آنها در مسابقه با دانشگاه آزاد غیرقانونی بوده است.تیم دانشگاه آزاد اسلامی و رعد ستارگان ساری به همراه «تا ثبت جهانی توس» سه تیمی هستند که در رقابتی نزدیک، شانس صعود به مرحله ضربدری لیگ برتر آزاد را دارند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1031460

وب گردی

وب گردی