کمک رسانی شهرداری منطقه 13 به بیمارستان ها برای عبور از بحران کرونا

در راستای یاری رساندن به مدافعان سلامت و همکاری با بیمارستان ها برای عبور از بحران ،  شهرداری منطقه 13 ضمن ضد عفونی محوطه بیمارستان ها ، نسبت به اهدای اقلام بهداشتی به کادر درمان این بیمارستان ها اقدام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده، ضمن تاکید بر مشارکت همه نهاد های تاثیر گذار برای عبور از بحران شیوع کرونا گفت : شهرداری منطقه 13 نیز به سهم خود و با استفاده از ظرفیت به یاری کادر درمانی که با از خودگذشتکی به شهروندان خدمت می کنند شتافته و برای حفاظت از سلامت شهروندان گام برداشته است.

وی افزود :با عنایت به تدبیر شهردار تهران و معاون امور اجتماعی و فرهنگی مبنی بر اهدای پک بهداشتی و درمانی بیمارستان های منتخب دولتی و بر اساس نیاز سنجی به عمل آمده از بیمارستان بوعلی منطقه 13 ، تعداد 1133 عدد ماسک n95 و 245 عدد شیلد تقدیم کادر درمانی شد.

شهردار منطقه 13 با اشاره به اولویت این منطقه برای ضد عفونی محدوده افزود: علاوه بر اقدامات مستمر صورت گرفته ، بیمارستان بوعلی نیز برای مقابله با شیوع کرونا به صورت کامل گند زدایی و پاکسازی شد.

وی با اشاره به ابراز رضایت مسئولان بیمارستانی گفت: دکتر کریمی ، جانشین بیمارستان بوعلی از دکتر حناچی ، شهردار تهران و عوامل شهرداری منطقه 13 در راستای ضد عفونی و گند زدایی محوطه بیمارستان بوعلی و اهدای اقلام بهداشتی و حفاظت فردی از جمله ماسک و شیلد صورت به کادر درمانی بیمارستان بو علی در راستای مقابله با کرونا قدردانی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065182

وب گردی

وب گردی