آلمان باید از تروریست نامیدن حزب‌الله عذرخواهی کند

دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور گفت: دولت آلمان با تجدید‌نظر در تصمیمات و سیاست‌های خارجه و بین‌الملل خود  از مردم لبنان و مسلمانان جهان برای تروریست نامیدن حزب‌الله لبنان عذر خواهی کند.

میلاد عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره نقش‌آفرینی گروه مقاومت حزب الله لبنان اظهار کرد: حزب الله در حاکمیت و حکومت لبنان نقش برجسته و تاثیر گذاری دارد به عبارتی این گروه مقاومت مردمی بخش رسمی و مشروع از دولت و پارلمان این کشور بوده که در پارلمان و کابینه دولت لبنان نمایندگانی دارد.

وی با بیان اینکه حزب الله بخش جدانشدنی حاکمیت لبنان است، گفت: این گروه از پشتوانه عظیم مردمی در لبنان و جهان اسلام برخوردار است و مورد حمایت و تایید تمام آزادی‌خواهان جهان است.

حزب الله در مبارزه با تروریست نقش بسزایی دارد

دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور ادامه داد: نقش کلیدی گروه‌های مقاومت از جمله حزب الله لبنان در مبارزه با تروریسم، اشغال‌گری رژیم اسرائیل و داعش بر تمامی جهانیان کاملا واضح و مبرهن است.

وی با انتقاد از قرارگیری حزب الله لبنان در لیست گروهک‌های تروریستی بیان کرد: متاسفانه برخی از کشورهای اروپایی نظیر آلمان و آمریکا حزب الله لبنان را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دادند. این موضوع نشانگر آن است که بدون تدبر و تعقل در نقش استراتژیک و راهبردی این گروه در صحنه معادلات کشور لبنان و منطقه، اقدام به این عمل منفعلانه صورت گرفته است.

به گفته عبدی؛ رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکا با در اختیار داشتن رسانه‌های قدرتمند و تسلط بر فنون رسانه‌ای فضاسازی‌های تبلیغاتی بسیاری بر علیه جبهه مقاومت و حزب الله لبنان را انجام دادند. متاسفانه جبهه مقاومت در یمن، لبنان، عراق در سال‌های اخیر مورد هجمه‌های رسانه‌ای قرار گرفته است.

دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور با بیان اینکه برخی از دولت‌های اروپایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم از تروریست دولتی و فجایع ضد انسانی حمایت می‌کنند، گفت: اقدامات اخیر دولتمردان آلمان در اعلام مواضع ضد حزب الله لبنان و چه کمک‌های تسلیحاتی به رژیم صدام در گذشته بر علیه ایران و کمک‌های لجستیکی به گروه تروریستی داعش، حاکی از حمایت آلمان از تروریسم بوده و این موضوع از یادها و افکار عمومی جهان فراموش نخواهد شد.

اتحادیه جامعه اسلامی اقدامات آلمان تروریست نامیدن حزب‌الله را محکوم می‌کند

وی ادامه داد: دولت آلمان بهتر است تجدید نظر درباره تصمیمات و سیاست‌های خارجه و بین‌الملل خود داشته باشد و از مردم لبنان، و مسلمانان جهان برای تروریست نامیدن حزب الله لبنان عذر خواهی کند و به جای حمایت از اسرائیل کودک کش به معنای واقعی مدافع حقوق بشر در دنیا باشد.

عبدی در پایان خاطر نشان کرد: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگ‌ترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی، اقدام دولت آلمان در تروریستی خواندن حزب الله لبنان را به شدت محکوم می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068137

وب گردی

وب گردی