بزرگداشت شهدا وفاق و محبت را بین مردم تقویت می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت ایشان یکدلی، وفاق و محبت را بین مردم تقویت می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ حسین اسماعیلی در چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم، شهید سجاد زبرجدی و شهید مقداد بویر که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران برگزار شد، بیان کرد: یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت آنان یکدلی، وفاق و محبت را بین مردم تقویت می‌کند و یادآوری جانفشانی آنان در سخت‌ترین میدان‌ها، اعتماد به داشته‌های داخلی را سرلوحه قرار می‌دهد.

وی افزود: پیشرفت‌های کشورمان در زمینه مختلف رزمی، علمی و پژوهشی مدیون آنانی است که از همه وجود خود گذشتند و در همه عرصه‌ها به کشور اسلامی‌مان آبرو بخشیدند و اگر بخواهیم این پیروزی‌ها استمرار پیدا کند، باید با تأسی از شهدای گرانقدر، راه آنها را ادامه دهیم و از اعتماد به مستکبران و زورگویان پرهیز کنیم و با تکیه بر توان داخلی و همت جوانان بسیجی کشور را آباد کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران گفت: تدارک کمک‌های مؤمنانه که با توصیه و تأکید مقام معظم رهبری انجام شد همدلی و وفاق ملی را در امدادرسانی به محرومان به وجود آورد. بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان در این زمینه بسته‌های متعددی را در قالب کمک‌های مؤمنانه تهیه کرده و در اختیار محرومان قرار دادند.

وی با بیان فرهنگ ایثار و گذشت در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: رزمندگان در این دوران با ازخودگذشتگی با همه وجود و بدون توقع در مقابل ارتش عراق که از سوی ۷۰ کشور قدرتمند جهان حمایت می‌شد، ایستادگی کردند و ذره‌ای از آرمان‌های امام راحل و همرزمانشان عقب ننشستند و به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1074692

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =