مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی در حال برگزاری است

مصاحبه دکتری سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت داوطلبان و اساتید گرامی، به صورت مجازی در حال برگزاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت داوطلبان و اساتید گرامی، مصاحبه دکتری سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی در حال برگزاری است.

داوطلبان از طریق سامانه تعبیه شده به همین منظور، با گروه مصاحبه کننده به صورت مجازی در اتاق مصاحبه حاضر شده و مصاحبه انجام می شود.

اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون هیچ تماسی و با حداکثر 4 نفر در هر گروه مصاحبه، اقدام به برگزاری مصاحبه می کنند.

به منظور حفظ سلامت اساتید و کم کردن حداقل رفت و آمد، تمام اساتید مصاحبه کننده از دانشگاه های استان تهران انتخاب شده اند و در روزهای مشخص شده در واحد دانشگاهی و در محل در نظر گرفته شده جهت برگزاری مصاحبه با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی اقدام به مصاحبه داوطلبان می کنند.

لازم به ذکر است، دانشگاه آزاد اسلامی در 3 نوبت درخصوص جایگزینی مصاحبه های دکتری سال 99 با ارزیابی سوابق علمی پژوهشی ارسالی داوطلبان، با ستاد ملی کرونا و کمیته های کارشناسی آن و شورای سنجش و پذیرش دانشجو مکاتبه داشته که علی رغم پیگیری های متعدد با مخالفت این مراجع روبرو شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی پس از مخالفت مراجع مذکور با جایگزینی مصاحبه ­­­­­­های دکتری و پس از بررسی های متعدد، جهت حفظ سلامت داوطلبان، تصمیم به برگزاری مصاحبه ها به صورت مجازی گرفت که در این شرایط داوطلبان در منزل یا محل کار خود می توانند در روز و ساعت تعیین شده در جلسه مصاحبه شرکت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1076211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =