شجاع و بشار در پرسپولیس بمانند/ شرایط باشگاه واقعا خاص است

سرمربی پیشین پرسپولیس با بیان اینکه مشکلات مالی، این باشگاه را «دست به عصا» کرده است گفت: شرایط پرسپولیس خاص است و امیدوارم شجاع خلیل‌زاده و بشار رسن در تیم بمانند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، حمید درخشان درباره مشکلات پرسپولیس در آستانه شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر گفت: امیدوارم مشکلات پرسپولیس و استقلال با توجه به دیداری که با وزیر ورزش داشتند حل شود. هر دو تیم پرطرفدار هستند و نیاز به آرامش دارند. مشکلات مالی در این دو باشگاه موج می‌زند. باید برنامه ریزی شود تا تیم‌ها با چنین مشکلات شدیدی روبرو نشوند.

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: یحیی گل محمدی از زمانی که سرمربی پرسپولیس شد به اعتبار این تیم کمک کرد. او و بازیکنان هرچه از لحاظ فنی به موفقیت می رسند باز هم می‌بینیم مشکلاتی وجود دارد که هوادار را دلخور می‌کند.

درخشان یادآور شد: بدهی‌های بین المللی در اوضاع اقتصادی فعلی، پرسپولیس را دست به عصا کرد اما فکر می‌کنم این مشکلات نیز به زودی حل می‌شود و اعضای تیم پرسپولیس می‌توانند نتایج درخشانی را رقم بزنند.

وی درباره احتمال جدایی شجاع خلیل زاده و بشار رسن از تیم پرسپولیس و احتمال انتقال آنها به لیگ ستارگان قطر تصریح کرد: بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی هر بازیکنی است. آنها واقعاً زحمات زیادی کشیدند و باید مورد تقدیر هم قرار بگیرند. شرایط پرسپولیس واقعاً خاص است و هر دو بازیکن باید بمانند. به نظرم تلاش بیشتر از سوی مدیران این باشگاه باعث می‌شود خلیل زاده و رسن ماندنی شوند.

درخشان درباره اصرار بشار به جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تیم القطر تاکید کرد: بشار رسن پیشنهاد مالی بهتری دارد. این موضوع برای هر بازیکنی طبیعی است. ضوابط قرارداد را باید در نظر گرفت. او با پرسپولیس قرارداد دارد و بهتر است تمرکز خودش را روی این موضوع بگذارد. کادر فنی می‌تواند بهترین تصمیم را در قبال بشار رسن بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فشردگی بازی‌ها در فصل پیش رو، شرایط تیم‌ها در لیگ برتر نیز خاص خواهد بود. تصور می‌کنم هفته‌های ابتدایی نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت یک تیم خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1077234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =