دفاع از ارزش‌های نبی گرانقدر اسلام از اولویت‌های تمام کشورهای اسلامی است

معاون اول رییس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به همتایان خود در کشورهای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد فرخنده پیامبر نور و رحمت به آنان و مردم این کشورها، اظهار امیدواری کرد؛ پیوندهای میان ملت‌های مسلمان بیش از پیش مستحکم شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای به همتایان خود در کشورهای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد فرخنده پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) به آنان و مردم این کشورها، اظهار امیدواری کرد؛ پیوندهای میان ملت‌های مسلمان بیش از پیش مستحکم شود.

 جهانگیری در این پیام‌ها با تاکید بر اینکه پیامبر گرامی اسلام، منادی انسانیت، امانت، برادری و برابری و راهگشای بشر به سوی آینده‌ای روشن بوده و هست، تصریح کرده است: حفظ و دفاع از ارزش‌های نبی گرانقدر اسلام از اولویت‌های تمامی کشورها و ملت‌های اسلامی می‌باشد.

در این پیام اظهار امیدواری شده است که به میمنت این میلاد باسعادت و نورانی بتوانیم پیوندهای میان ملت هایمان را بیش از پیش مستحکم گردانیده و شاهد ریشه کن شدن هرچه سریعتر ویروس کووید-۱۹ و درمان بیماری کرونا در سراسر جهان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =