ایجاد ۴ کارگروه‌ مسأله محوری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و شورای عالی استان‌ها

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، به عنوان دانشگاهی اجتماعی، به دنبال حل مسئله و به دنبال راه حل برای مشکلات مردم روستا در استان های مختلف است. در همین راستا، ۴ کارگروه براساس تفاهم‌نامه با شورای استان‌ها تشکیل شده است. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی، صبح امروز در نشست مجازی" آغاز مرحله اجرایی تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و شورای عالی استان‌ها" اظهارکرد: چندماه قبل، پس از تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی با شورای عالی استان‌ها، مقرر شد که واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور با نمایندگان شورای عالی استان‌ها همکاری و هم‌افزایی بیشتری داشته باشند.

وی افزود: درحال حاضر باتوجه به شرایط کرونایی کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نشست امروز با حضور برخی از روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ها و نمایندگان شورای عالی استان‌ها به صورت مجازی تشکیل شده است.

حیدری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز جمهوری اسلامی، نماد آزادی‌خواهان در دنیا است، تاکید کرد: دشمنان از روزی که شجره طیبه انقلاب به دست امام خمینی (ره) کاشته شد، فعالیت‌های خود را برای مقابله با آن آغاز کردند، اما درحال حاضر مقاومت و استقامت مردم موجب شده تا دشمن از مواضع خود عقب نشینی کند.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به موضوع توهین به پیامبر اسلام اضافه کرد: امروز چهره خبیث رئیس‌جمهور فرانسه بیش از گذشته روشن شده است زیرا هیچکس نمی‌تواند چهره نورانی پیامبر را خدشه‌دار کند.

حیدری ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی و شورای عالی استان‌ها دو مولود انقلاب اسلامی هستند و به عنوان دو بال در کنار هم به مردم خدمت می‌کنند. دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از ۱۷ هزار هکتار زمین، ۲۴ هزار عضو هیئت علمی، یک میلیون دانشجو و ۶ میلیون فارغ التحصیل ظرفیت بالایی را در اختیار شورای عالی استان‌ها قرار دهد. همچنین حضور بیش از ۱۳۰ هزار عضو شورای عالی استان‌ها ظرفیت خوبی محسوب می شود.

وی‌در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، به عنوان دانشگاهی اجتماعی، به دنبال حل مسئله و به دنبال راه حل برای مشکلات مردم روستا در استان های مختلف است. در همین راستا، ۴ کارگروه براساس تفاهم‌نامه با شورای استان‌ها تشکیل شده است. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1080349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =