ساختمان‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی باید از معافیت مالیاتی برخوردار شوند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: براساس اعلام وزارت کشور به شهرداری‌های سراسر کشور، ساختمان‌های آموزش عالی باید از ۱۰۰ درصد معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند؛ اما ساختمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون به شکل قابل توجهی از این موضوع بهره‌مند نشده‌ و انتظار داریم در این زمینه تمهیدات بهتری صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان صبح امروز در نشست مجازی "آغاز مرحله اجرایی تفاهم نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و شورای عالی استان‌ها" با بیان اینکه در حال حاضر مشکلات متعددی در استان گلستان وجود دارد، اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم تا از طریق همکاری با شورای عالی استان‌ها، در زمینه حل این مشکلات گام برداریم.

وی افزود: براساس اعلام وزارت کشور به شهرداری‌های سراسر کشور، ساختمان‌های آموزش عالی باید از ۱۰۰ درصد معافیت مالیاتی بهره‌مند شوند؛ اما ساختمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون به شکل قابل توجهی از این موضوع بهره‌مند نشده‌ و انتظار داریم در این زمینه تمیهدات بهتری صورت گیرد.

طاهری تصریح کرد: طبق قانون خوابگاه‌های دانشجویی نیز از معافیت مالیاتی برخوردار هستند. لذا انتظار داریم خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان ادامه داد: دانشگاه آزاد این ظرفیت را دارد که آموزش‌های ضمن خدمت را برای شهرداری‌ها و شورای عالی استان‌ها برگزار کند. همچنین توانایی داریم که ظرفیت اعضای هیئت علمی شهرسازی و معماری دانشگاه آزاد استان گلستان را در اختیار این شورا قرار دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =