حجت‌الاسلام اژه‌ای منشأ خدمات بی‌شماری در زمینه پرورش نخبگان شد

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام اژه‌ای، نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا را تسلیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،  بابک نگاهداری، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام اژه‌ای، نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان اروپا و آمریکا را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت نگاهداری آمده است: ضایعه درگذشت روحانی وارسته و مجاهد خستگی‌ناپذیر، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر جواد اژه‌ای رحمه الله علیه موجب تأثر و تأسف گردید.

آن عزیز سفر کرده در تمامی دوران زندگی پر ثمرش و در مسئولیت‌های خود تلاشی وافر در هدایت نخبگان، دانشجویان و اندیشمندان داشتند و با ارائه طرح تشکیل سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، سالیان متمادی در راستای نخبه‌پروری گام برداشتند و منشأ خدمات بی‌شماری در زمینه پرورش نخبگان و استعدادهای درخشان در کشور شدند.

اینجانب ضایعه بزرگ فقدان آن معلم دلسوز را به بیت معظم آیت‌الله شهید دکتر بهشتی و همسر گرامی و فرزندان ایشان و آحاد جامعه دانشگاهیان، نخبگان و پژوهشگران تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده شریف ایشان و کلیه بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =