می دانیم چه بر امباپه گذشته است

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن در مورد شرایط ستاره های مصدوم تیمش صحبت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ پاری سن ژرمن در این فصل مشکلات عدیده ای را به علت مصدومیت های متوالی ستاره های خود خصوصا در بخش هجومی تجربه کرده است. حالا و در آستانه دیدار حساس برابر موناکو، توماس توخل مدعی شد کیلیان امباپه در شرایط خوبی قرار دارد، امل هنوز حضور او در ترکیب ثابت پاری سن ژرمن مشخص نیست.

توماس توخل گقت: "کیلیان امباپه از نظر ذهنی در شرایط خوبی قرار دارد. ارتباط خوبی بین ما و کادر فنی تیم ملی فرانسه برقرار بود، بنابراین ما می دانیم که دقیقا در تمرینات بر امباپه چه گذشته است. شرایط خوب است و امباپه چهارشنبه یک جلسه تمرین کامل با ما داشت، بنابراین من مطمئن هستم که او می تواند بازی کند. ما باید تصمیم بگیریم که چند دقیقه وقت به امباپه بازی دهیم، اما خود او احساس می کند آماده است.

اما شرایط در مورد نیمار کمی متفاوت است، زیرا او در ترکیب تیم ملی برزیل حضور نیافت و حالا چند روزی است که به اردوی پاری سن ژرمن بازگشته است. نیمار چهارشنبه تمرین را شروع کرد، اما تا پایان کنار ما نبود و فقط فقط در قسمت اول تمرینات شرکت کرد. ممکن است نیمار بتواند چند دقیقه بازی کند، اما باید منتظر مانده و ببینیم که او در تمرینات چه واکنشی نشان می دهد."

انتهای پیام /

کد خبر: 1081570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =