فعالیت طرح اندیشه اسلامی تمدن ساز با ۲۱ گروه آغاز شد

طرح اندیشه تمدن ساز با محوریت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با ۲۱ گروه آغاز شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت الاسلام مهدوی نسب مسئول دفتر نهاد در استان در مراسم افتتاحیه طرح اندیشه تمدن ساز که به صورت مجازی وباحضور مسئولان استانی و استادان دانشگاه برگزار شد، اظهارکرد: تا کنون ۲۱ گروه ۴نفره برای انجام مباحثات علمی طرح ثبت نام کرده‌اند  ودر هرهفته، حداقل ۲ ساعت درباره طرح به فعالیت علمی می‌پردازند.

در بخش دیگر مراسم، طاهری لاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی درسخنانی، ضمن تشکر از این اقدام نهاد رهبری گفت: اندیشه‌های مقام معظم رهبری به عنوان یک اندیشمند بزرگ جهان اسلام، معرفی کننده شاخص ها ومولفه های تمدن نوین اسلامی است و باید همه دانشگاهیان مبین آن باشند. 

در ادامه حجت الاسلام شریف دوست مدیرطرح در دفتر مرکزی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در سخنانی به تشریح ابعاد مختلف طرح پرداخت و بیان کرد: این طرح تا کنون در ۱۵ استان اجرا شده است و محتوای اصلی مباحثات علمی استادان، متن کتاب سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در سال ۵۲ در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مشهد ایراد شده و پس از پیاده سازی، مجددا به تایید معظم له رسیده است. همچنین این سخنان در ۲۸درس طراحی شده وهرگروه متشکل از ۴ نفر شامل مربی .دبیر و۲ عضو هستند و هر هفته یک ساعت تحقیق ویک ساعت به صورت مباحثه علمی اجرا می‌شود.

درپایان حجت الاسلام موسوی مدیرفرهنگی نهاد رهبری در خراسان رضوی از راه اندازی سایت تمدن ساز وگروه های فعال در پیام رسان ها خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082703

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =