مدیریت بحران کرونا بر دوش پرستاران است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: همانطور که حضرت زینب(س) مدیریت بحران پس از حماسه عاشورا را بر جان گرفت، عمده مدیریت بحران شیوع کرونا بر روی پرستاران بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران عصر امروز در آیین تقدیر از پرستاران بیمارستان بوعلی که در مجتمع حضرت ولیعصر(عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد، اظهار کرد:  امسال که در شرایط سختی قرار گرفته‌ایم به خوبی می‌توان درک کرد که چرا روز پرستار منتصب به ولادت حضرت زینب(س) است. 

وی افزود: همانطور که حضرت زینب(س) مدیریت بحران پس از حماسه عاشورا را بر جان گرفت، عمده مدیریت بحران شیوع کرونا بر روی پرستاران بوده است. تا جایی که بتوانیم به مشکلات پرستاران در دانشگاه آزاد اسلامی رسیدگی خواهیم کرد.

فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در آیین تقدیر از پرستاران بیمارستان بوعلی اظهار کرد: در بازدیدی که از بخش‌های مختلف بیمارستان به‌عمل آمد، زحمات مجاهدانه کادر درمان در بیمارستان شایسته تقدیر و تجلیل است.

وی با اشاره به حدیثی درباره جایگاه کادر درمان و سلامت افزود: هرکس برای رفع حاجت مریضی تلاش کند، از گناهان خود خارج خواهد شد. این جایگاه کادر درمان و به ویژه پرستاران است که باید به آنها بیش از پیش ترج نهیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در انتها فرصت سخنرانی را در اختیار دانشجویان رشته پرستاری برای طرح مسائل و مشکلات گذاشت.

در ادامه مرضیه فیاض بخش‌ مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده، اظهار کرد: عقیله بنی هاشم یکی از لقب های حضرت زینب(س) است که نشان‌دهنده درایت و هوشمندی ایشان در بحران‌ها است.

وی افزود: مدیریت بحران پس از حماسه عاشورا بر عهده حضرت زینب(س) بود، شخصیتی که زینت جامعه و فخر انسانیت است. وظیفه پرستارها در محیط‌های درمانی مدیریت بحران است، که اگر این فاکتور رعایت نشود بسیاری از اقدامات بی‌اثر خواهد شد.

در ادامه مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده، پیام دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، خطاب به همسر شهید محمدرضا مهینی نخستین شهید مدافع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی را قرائت کرد.

همچنین تابلوی یادبود حرم حضرت زینب(س) توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی باحضور سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تقدیم همسر شهید مدافع حرم محمدرضا مهینی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =