برگزاری نشست مشترک مسئولان امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد

جلسه مشترکی مدیر امور شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاه آزاد در استان یزد و مسئولان امور شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی این استان به‌صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، جلسه مشترکی صبح امروز با حضور محمدرضا دهقانی اشکذری معاون فرهنگی و دانشجویی واحد یزد و مجید دست‌افشان  مدیر امور شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاهی استان، با مسئولان امور شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سالن شهید سردار سلیمانی دانشگاه آزاد یزد به‌صورت مجازی برگزار شد.

محمدرضا دهقانی‌اشکذری معاون فرهنگی و دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با گرامیداشت فرارسیدن نخستین سالگرد بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، نقش و اهمیت خاص ستاد شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاهی استان را بیان کرد.

مجید دست‌افشان مدیر امور ستاد شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاه آزاد در استان یزد در این نشست، با بررسی عملکرد ستاد شاهد و ایثارگر استان، گزارش وضعیت سه‌ماهه اخیر این ستاد را در واحدهای استان  تشریح کرد.

مدیر امور ستاد شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاه آزاد در استان یزد تاکید کرد که این مرکز مبنی بر تشکیل جلسات دوماهانه با واحدهای زیر پوشش، برای توجیه واحدها برای رفع مشکلات و ابهامات با برنامه‌ و اجرایی است.

دست‌افشان برگزاری کلاس‌های آموزشی – توجیهی  با استفاده از معاونان متخصص مرکز شاهد، برای ارتقای سطح کمی و کیفی مسئولان واحدهای زیر پوشش در جلسات دوماهانه را  بسیار ضروری دانست.

وی ابراز امیدواری کرد تا این برنامه بتواند جایگاه حقیقی جامعه هدف ایثارگران اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان را با بهره‌مندی از تعامل و ارتباطات سازنده، محقق کند.

مدیر امور ستاد شاهد و ایثارگران واحدهای دانشگاه آزاد در استان یزد از همکارانی که طبق جدول برنامه ارسالی، جلسات دوماهانه را به موقع برگزار و نسبت به ارسال نتیجه (صورتجلسه) به مرکز اقدام می‌کنند تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086099

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =